Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Lodin

Der Waaaah
Nå går det ann å lagre spill, DLC og lignende shizz på USB dingser. Den tar dog max partisjoner på 16 gig så veldig nyttig er det ikke. Det at det og kan brukes som et minnekort er vel det mest praktiske sånn sett.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Chill for meg vaffal ettersom harddisken er på konkern og å styre med retur og M$ og hele den dritten der blir sikkert maksimalt helvete, så nå kan jeg i det minste backe opp saves og sånn uten å bruke 450 spenn på offisielle minneenheter. lø.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Novastrum

Feminist-elitist
Både GoW 3 og Crackdown 2 ser helt sinnsykt uinspirert og kjedelig ut. Velkommen til 2006 om igjen, lissom.

Edit for å ikke bare spre drit:

Noen som kan anbefale noen Live spill til en stakkar som ikke har brukt 360-en siden shadow complex kom ut?
 
Håper at de avslører at GoW3 bare er en aprilsnarr på releasedatoen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Noen som kan anbefale noen Live spill til en stakkar som ikke har brukt 360-en siden shadow complex kom ut?
Hvis du kjøpte Shadow Complex, er du homofob. Internett sier det.
Uansett, spilte ikke du Perfect Dark? Misforstår jeg kanskje hva Live er for noe? :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hvis du kjøpte Shadow Complex, er du homofob. Internett sier det.
javel
Uansett, spilte ikke du Perfect Dark? Misforstår jeg kanskje hva Live er for noe?
Har jo tydeligvis ikke spilt Perfect Dark, da jeg ikke har brukt 360-en siden Shadow Complex kom ut. :p
Mente "Live Marketplace". Og perfect dark er sikkert kult for de som spilte det på N64, men jeg gidder ikke.
 
D

Deleted member 91

Gjest
"Får vurdere"... Altså, jeg prøvde å spille Trials 2 her om dagen og det var helt panserjævlig etter å ha spilt HD en stund. Bare kjøp det for satans faens negerhælvete. Også legg meg til på live om vi ikke er venner fra før (Nicholololas).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, ikke hør på Fetthesten (in before..)



EDIT: Og legg til Svidd Lauk
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hey, har jeg sagt noe nedsettende om Trials HD noengang? Er mest irritert for at det bare finnes til 360.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fordi du ikke får spille i stua?