Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
skal snart installere win 8 developer preview build på ekstra-maskinen min på jobb. Blir spennende å se hvordan det er. Kan komme med litt inntrykk og slikt etterhvert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jazz i hytta, Radiant Silvergun er ute på Xbox Live Arcade. Sjekk ut den dritten.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jaggu. Spent på hvor verdiløst mitt Saturn-eksemplar blir nå. :penga:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes helt vanvittig lite synd på deg.

SHDR

Gullmedlem
Dette viser vel hvor viktig Xbox og Live er utenfor EAD. Får se hvordan det passer inn i resten av Win8, mulig det der passer som fot i hose når det kommer til stykke. Minner iallfall litt om den typen applikasjoner de viste fram for å skryte av HTML5-satsningen sin, hvor widgets tilsynelatende har blitt erstattet med apps.

Hater stemmen til han som prater. Måten han sier "right" på innimellom gjør at det går kaldt nedover ryggen min.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Games on Demand. Det er når de selger spill som vanligvis er på DVD nedlastbart. Siden Resi4 aldri er gitt ut til 360 så vil jeg si det er no muffins på gang her. :ehm:

D

Deleted member 91

Gjest
Lodin skrev:
Games on Demand. Det er når de selger spill som vanligvis er på DVD nedlastbart. Siden Resi4 aldri er gitt ut til 360 så vil jeg si det er no muffins på gang her. :ehm:
Dumme dritt osv, det har fått fysisk release i Japan så da er det lov.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wii-utgaven ER GameCube-utgaven, bare med ekstra innhold.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg fatter bare ikke hvordan man kan foretrekke GC-kontroll til RE4 når man har muligheten til pek og klikk. Det er nesten så RE4Wii ble for lett.

Det er ikke pek-og-klikkinga som var problemet. Uansett er jeg en av de som fint kan spille FPS med kontroller selv om jeg har tilgang til mus og tastatur - som ikke går like godt i sofaen.