Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Men ja, zomg ny Live Arcade-release. Hva er det? Nei du, det er bare Daytona USA i gloriøs HD. Kommer vel på PSN også etter hvert, men du kan laste det ned til 360-en din nuh. Og det vil man jo.

Edit: Herregud det er med en karaokemodus hvor du kan synge med til musikken samtidig som du kjører. Autobuy.
Jeg tenkte "hmmmm...tjaaaaaaa" helt til den siste linja. Jeg må kjøpe dette spillet.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SEGA sine "jingler" fra 90-tallet er det beste/styggeste.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Holder det med mikken på headsetet man plugger i kontrollen? :eek:
Den funker iallfall både i Guitar Hero og Rock Band, så jeg ville tippe ja.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ser ut som en stifte/spikerpistol.

Her er mer om dette:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et pistol? Virkelig?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:penga:

:ras:

Lodin

Der Waaaah
Nytt dashboard i dag (trur jeg det skulle være) og fokuset denne gangen er å gjøre 360en til en fullverdig mediaplatform. Bare sjekk alle disse fete tjenestene de har å by på framover!
Dec. 6:
EPIX. United States
ESPN on Xbox LIVE (ESPN). United States
Hulu. Japan
Hulu Plus. United States
LOVEFiLM. United Kingdom
Netflix. Canada, United States
Premium Play by (MediaSet). Italy
Sky Go (SkyDE). Germany
Telefónica España - Movistar Imagenio. Spain
TODAY (MSNBC). United States

Later in December:
4 on Demand (C4). United Kingdom
ABC iView (Australian Broadcasting Corp.). Australia
AlloCiné. France (AlloCiné), Germany (Filmstarts), Spain (Sensacine), United Kingdom (Screenrush)
Astral Media's Disney XD (Astral Media). Canada
blinkbox (Blinkbox). United Kingdom
Crackle (Sony Pictures). Australia, Canada, United Kingdom, United States
Dailymotion. Available in 32 countries globally
Demand 5 (Five). United Kingdom
DIGI+ (CANAL+). Spain
GolTV (Mediapro). Spain
iHeartRadio (Clear Channel). United States
Mediathek/ZDF (ZDF). Germany
MSN. Canada, France, Germany, Italy, Mexico, United Kingdom
MSNBC.com. United States
MUZU.TV. Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, United Kingdom
ninemsn. Australia
Real Sports (Maple Leaf Sports). Canada
Rogers On Demand Online (Rogers Media). Canada
SBS ON DEMAND.Australia
Sky Go (SkyDE). Austria
TMZ (Warner Bros.). Canada, United States
TVE (RTVE.es). Spain
UFC on Xbox LIVE (UFC). Canada, United States
Verizon FiOS TV. United States
VEVO. Canada, Ireland, United Kingdom, United States
Vudu (Wal-Mart). United States
YouTube. Available in 24 countries globally
Early 2012:
Antena 3 (Antena 3 de Televisión). Spain
BBC (BBC). United Kingdom
CinemaNow (Best Buy). United States
HBO GO (HBO). United States
MLB.TV (MLB Advanced Media). Australia, Brazil, Canada, Chile, Columbia, Czech Republic, France, Germany, India, Ireland, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, South Africa, Spain, Sweden, Taiwan, United Kingdom, United States
Telenovelas/Sports (Televisa). Brazil, Chile, Colombia, France, Italy, Mexico, Spain, United Kingdom
Xfinity On Demand (Comcast). United States

Drauden

SGs kollektive lillebror
Første titt på Alan Wakes nye flanellskjorte:

Er det en drill han har i hånda ?
Jeg likte Alan Wake veldig godt, et skikkelig stemningsfylt spill. Bare synd det hadde så kjedelig combat.

D

Deleted member 91

Gjest
Nytt dashboard i dag (trur jeg det skulle være) og fokuset denne gangen er å gjøre 360en til en fullverdig mediaplatform. Bare sjekk alle disse fete tjenestene de har å by på framover!
Hei, og YouTube da (forhåpentligvis)!! Men ja. Dette er skikkelig ille. Vi har jo lignende tjenester her til lands (TV2 Sumo er det første som hopper frem for meg, men det er fordi jeg sitter og ser på *~kampen~* på det nå), hva er det egentlig som må til for at det effortes litt? Virker som om MS gir fullstendig faen, er det bare å mase på de forskjellige leverandørene?

Lodin

Der Waaaah
Ikke gidd å restart Steam, updaten er ute og den stinker. Det eneste som er nytt er at man kan bruke Kinect til å styre dashboardet og man kan søke på ting med Bing. Bing suger og det gjør utseendet på dashboardet også så det bør ingen gjøre. Hadde gleda meg til å se på kattevideoer med Kinect, men det er såklart ikke med ennå.

D

Deleted member 91

Gjest
Har hatt oppdateringa noen uker, selv om det selvfølgelig er KINECT KINECT LOL for alle penga syns jeg det er noen lyspunkter også. For det første starter maskinen opp med "Play game"-knappen markert så man slipper å bla forbi reklame for å spille spillen, og i tillegg virker menyene generelt mye mer snappy og raske å navigere. Selv uten Kinect! Også syns jeg Beacons virker som en skikkelig lur idé, er spent på om folk blir å bruke det litt aktivt fremover. Skulle gjerne hatt Twitter-integrasjon i tillegg til feisbooken, men pytt. Også syns jeg det ser ganske ålreit ut også, man ser mer av bakgrunnen (mah premium themes!), og selv om man får trynen trøkka full av reklame er ikke akkurat det noe nytt. Ellers er quick play like raskt tilgjengelig, hva mer trenger man lzm.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle gjerne hatt Twitter-integrasjon i tillegg til feisbooken, men pytt.
Ikke helt sikker på hva du mener her, men jeg fant iallfall en Twitter-app rett ved siden av Facebook-appen.

*Sette opp Beacon på Deadly Premonition*

Skjønner meg enda ikke på themesdritten. Kjøpte Mass Effect-theme for flere år siden og begynner mildt sagt å bli lei av den nå, hvordan bytter jeg tilbake til de jeg eier fra før? (Ikke at det er så mange akkurat)

D

Deleted member 91

Gjest
Yetipants skrev:
Ikke helt sikker på hva du mener her, men jeg fant iallfall en Twitter-app rett ved siden av Facebook-appen.

*Sette opp Beacon på Deadly Premonition*
Mener å huske man bare hadde mulgheten til å dele på Facebook når man setter opp et beacon, men mulig jeg har missa noe innlysende. Og ja, beacons i singleplayerspill eier. :D

Riffa: Trykk på profilen din under Social-tabben, der finner du no change theme-ings.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn for å nevne det så introduserte jo Microsoft for et par dashboard siden muligheten til å sjekke ut bilder og fotografier du har lagret på en Windows Media Center-PC, og via den appen kan du tydeligvis velge ut ditt eget bakgrunnsbilde på dashboardet. Ikke spør meg hvordan jeg gjorde det, men jeg har hatt en ganske kul tegning av en tukan som bakgrunn i et par år nå.