Hva Nintendo har å by på framover

Kilik

Lokal moderator
#22
Lages ikke av Nintendo selv, men et nyoppstartet selskap kalt Good-Feel. Må si jeg er litt skeptisk...
 
#25
Bare så jeg har sagt det her også: Boom Blox er oppskrytt og til syvende og sist ikke godt nok til at det er verdt verken hype eller 500 blanke norske kroner. For en hundrings er det OK dog.

Marble Blast Ultra (360), Kororinpa, Mercury Meltdown Revolution, Lumines, Kuru Kuru Kururin, Wii Sports, The Incredible Machine eller Crayon Physics ... kjøp/skaff noen av disse i stedet.

Det Captain Rainbow-spillet så jo litt moro ut. Notert ned i interesseboka.
 
#26
Bare så jeg har sagt det her også: Boom Blox er oppskrytt og til syvende og sist ikke godt nok til at det er verdt verken hype eller 500 blanke norske kroner. For en hundrings er det OK dog.

For at dette utsagne ikke skal stå alene og gi et inntrykk av man jevnt over er enig, må jeg si at Boom Blox er et av de spilla som har slått best an sammen med andre hjemme i stua mi ved siden av Mario Kart og SSBB. Anbefales til alle som spiller sammen med andre på samme skjermen... Min kjære samboer elsket det fra første stund. Lett tilgjengelig, stor enkel underholdning.

Ellers må jeg si jeg synes nintendo har brent av overraskende mye krutt den første tiden til Wii, men har klokketro på at de kommer til å trekke fram noe nytt av ermet som trekker til seg oppmerksomheten.
 

Kilik

Lokal moderator
#27
Nintendo Europe overrasker positivt for en gangs skyld og gir ut katastrofespillet Disaster: Day of Crisis før USA og Japan, allerede nå i oktober. Masse bilder over hos Eurogamer. Spillet skal visstnok være en blanding av TPS og on-rails skyting.

Ellers er det muligens et par andre godbiter til Wii i all driten som kommer:
05/09/2008:
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Chess Crusade

12/09/2008:
Opoona
Pimp My Ride
TNA Impact!

19/09/2008:
Samba de Amigo
Sam & Max
Order Up
Star Wars: The Force Unleashed

26/09/2008:
Wario Land: The Shake Dimension
De Blob
Blastworks
Clever Kids: Farmyard Fun
Clever Kids: Pirates
Hell's Kitchen
Pipemania
SimCity Creator
G1 Jockey Wii 2008
Counter Force
Brothers in Arms: Double Time
Skyscraper
Don King presents: Prizefighter

30/09/08
Family Trainer

03/10/08
Dora the Explorer: Dora Saves the Snow Princess

10/10/08
Bratz: Girls Really Rock
Bratz Kids
Build-A-Bear Workshop: A Friend Fur All Seasons

17/10/08
Avatar: The Legend of Aang ~ Into the Inferno
Garfield Gets Real
Rubik's Puzzle World

24/10/08
Disaster: Day of Crisis
Margot's Word Brain
Professor Heinz Wolff's Gravity
SpongeBob Squarepants featuring the Nicktoons: Globs of Doom

31/10/08
Carnival Games: Minigolf
Disney: Sing It!
Dragonology
Fun Park
LEGO Batman
Monster Lab
My Horse & Me 2
NHL 2K9

07/11/08
High School Musical 3: Karaoke
High School Musical 3: Senior Year Dance!
Star Wars: The Clone Wars - Lightsaber Duels
Ultimate Band

14/11/08
All Star Cheer Squad
Shaun White Snowboarding: Road Trip

21/11/08
Tomb Raider: Underworld

28/11/08
Disney Quiz
Ellen Whitaker's Horse Life
WSC Real 08: World Snooker Championship 2008

13/02/09
Deadly Creatures

28/03/09
Rune Factory Frontier

11/04/09
Little King's Story
 
D

Doctor Downs

Gjest
#28
Marble Blast Ultra (360), Kororinpa, Mercury Meltdown Revolution, Lumines, Kuru Kuru Kururin, Wii Sports, The Incredible Machine eller Crayon Physics ... kjøp/skaff noen av disse i stedet.
... TIM? D;

Vær så snill og si at det har fått en remake? Eller det det gamle Windows-spillet det er snakk om?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#29
Oi, Ninty har snart større prosentandel crap-spill enn PS3.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#32
Ninty har omtrent bare crap-spill. De eneste to spilla jeg har kjøpt i år og angret på har vært til Wii. Og da står jeg igjen med Metroid, Super Mario og Zelda som alle kom i fjor.

De må skjerpe seg hardt. Og senke den fuckings prisen på SNES-roms til minst halvparten.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#35
Jeg kjøper ikke fler, med mindre det er Chrononigger. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Jo, men det er liksom så innlysende at det ikke er noen vits i å utheve eller diskutere en gang. Er en uskreven regel at Garfield Gets Real kommer til å eie alt annet tidligere i historien når det kommer ut, så vi prøver bare å ferdigdebattere andre emner før forumet bytter navn til Garfield Gets Real-gal i oktober.
 

Kilik

Lokal moderator
#40
Wii Music kommer 14.november mens Animal Crossing: Lets Go to the City (nytt navn for Europa. Argh...) er ute en gang i desember.

Nintendo skal visstnok gjenopplive en gammel franchise på torsdag. Så hva kan det være? Kid Icarus? Punch Out? Starfox? F-Zero?