Hva Nintendo har å by på framover

oma

Village Drunk
#43
Jammen jeg ville ha F Zero! Tror man at det noengang kommer ett nytt F Zero?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#45
Med nunchuck kanskje? Analog stikke, slik som forgjengeren?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#47
F-Zero GX, mann. Det fungerer til og med på Wii, jo.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#49
Nå fikk PS3-en Wipeout HD, så akkurat den nisja er vel dekka for en stund. For det andre var det kontroll du bitcha på. ;)
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Hvis man hadde brukt stikka på nunchuken til å svinge med for så å vri wiimoten for å drifte og "slå" med den for å dunke inn i folk kunne det funka ok. Uansett er det viktigste nå å sette ned vanskligheten litt fra sist gang. :p
 

oma

Village Drunk
#51
så lenge det er 30 player online, og det kjører 60fps er jeg fornøyd =D
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Nintendo holder pressekonferanse i Tokyo akkurat nuh, men siden de er dicks og det kun er for japansk presse tar det litt tid å få oversatt greiene. Kotaku prøver ihvertfall så godt de kan med Famitsu sin blogg.

Foreløpig er en ny DS, DSi annonsert. Hva står ien for? Aner ikke. :p

EDIT: The specs for the new Nintendo DSi are announced: It eschews the GBA slot (boo!) in favour of a range of improvements. The handheld's screens have been enlarged, and will now be 17% bigger (at 3.25 inches) than those found on the DS Lite. As for the rumoured additions, both have proven to be correct, with "audio enhancements" made to the handheld, while it will also now include a 3 megapixel camera. "So the health of the DS continues to grow," said Iwata, "we are putting out this new version."

The Nintendo DSi can adjust pitch and playback, making it ideal for language study and listening to music.
What's more, the DSi features an SD memory card slot, making it possible to take pictures with the DSi and then view them on the Nintendo Wii. The DSi features a built-in browers, and its possible to download games and keep them on the DSi.



The portable is dated for November 1st in Japan and priced at ¥18,900 (US$179). It will be available in white and black.

EDIT: There is a DSi Shop, which users can download DSiWare from as well. Pricing categories for the DSiWare are: Free, 200 points, 500 points and "Premium" or 800 points. Customers will get 1000 free points to spend at the DSi Shop that are good until March 2010.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Konge, $180 for et kamera jeg ikke trenger. Heldigvis rådigger jeg kuk og skaffer meg sikkert en en gang før jul, den derre gråfargen der var jo faktisk farlig snasen.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Har fortsatt orginalmodellen så alt dette nye shizzelet er snasent. :$

Wired: Hey, it's Nintendo's solution to the Wii's crappy internal storage! Let's see what Gemaga has to say: You'll be able to download software straight to an SD memory card, and be able to easily copy that software to the Wii. They're rolling this out in Spring 2009. Not quite sure what this all means!

Nicholas hinta om en bedre liveblogg, som den kuken han er.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Dama har overtatt min så selv om jeg var litt sarkastisk går jeg nok til innkjøp av en slik jeg også. DSi-sjappe hjelper jo såklart en god del.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#56
14:25: Hey, it's Nintendo's solution to the Wii's crappy internal storage! Let's see what Gemaga has to say: You'll be able to download software straight to an SD memory card, and be able to easily copy that software to the Wii. They're rolling this out in Spring 2009. Not quite sure what this all means!


ahaahahaahaahaaha
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Oh shit nigger, nytt Punch Out! :wth:

EDIT: Lang trailer her med alle spilla som ble vist fram. Klikk på Wii og DS knappene under Conference.
 
#58
Shit kan du si ja.... Har orginal ds'en selv, ga lite'n til dama... Så denne DSI skal anskaffes ja.. Har ventet på en ny ds lenge nå....

On a side note, PSO til DS.. nå går det snart for meg......
 
#59
Kameraet er visstnok på 0,3 megapixler, ikke 3. Altså: null komma tre megapixler. Her henger vi med i tiden, gutta!

"men antall megapixler teller jo ikke da det er jo sånn optikk og greier som er viktig"

Jo'a - optikken er sikkert førsteklasses :)



Edit: Glem det... er visst to kameraer, det på utsiden er 3, det på innsiden er 0,3. Sorry Nintendo :/
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#60
Antall megapiksler over en viss mengde har lite å si. Forskjellen på et mobilkamera på 3 megapiksler og et mobilkamera som kjører 5 er at møkka spres over flere piksler og tar opp mer plass i minnet. Når det er sagt, jeg kan lage et bedre bilde med en notisblokk og noen fargestifter en jævla 0.3 megapiksler, som i tillegg sitter innin en low-cost handheld device, så optikken er nok grenseløst ræva.