Hva Nintendo har å by på framover

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#61
Wow, råttent. De kunne ikke bare ventet til oppfølgeren til DS med dette?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Se hva de har lagt til da for faen, MP3-spiller og mobilkamera. Beregnet på å gjøre DS-en enda litt kulere og lettere å ta med på skole og jobb, og dermed få andre til å kjøpe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Det er et synonym for "mobilkamera", så ja. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#65
Det var en beskrivelse av hva du får når du kombinerer svimlende 0,3 megapiksler med røten kompaktoptikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Okay greit. Har ikke noe peiling på fotografi, så jeg har bare antatt at bildene fra P1i-en min er ræva uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Hørt om "videosamtale" eller? De to siste telefonene jeg har eid har hatt kamera på begge sider, uten at jeg noensinne har hatt bruk for det av den grunn.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
Ding. Misforsto "innsiden". Jeg går og plukker noen blomster imens.
 
#71
DSI:
12%, 2.6 millimeters lighter, no more GBA slot
- bigger screens, better speakers, 300,000 pixels cam
- screens are 3.25 inches
- camera and audio functions
- two touch screens
- pictures taken should be able to be manipulated via touch screens
- pitch and sound playback speed can be adjusted
- SD card slot
- store then view pics on Wii Photo Channel
- internal memory for apps
- built-in web browser
- download DSi Ware with Nintendo Points (Wii points renamed
- apps will cost free/200/500/800 points.
- download via the Nintendo DSi Shop.
- owners that connect by March, 2010 will receive 1000 Points as a gift. (Japan)
- Hits Japan on Nov 1st for 18900 yen…2009 release for rest of the world
- DS Station will go into its second phase, becoming the Nintendo Zone service.
- service once again available at McDonalds
- Nintendo Zone Viewer included, no setup needed
- colors: white and frosted black

Funker for meg... Driter langt i kamera skal jeg være ærlig...... Håper dl tinga er fete... kan voppe begge veier(selv om jeg er relativt fornøyd med WII ware).
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#73
Hmm, så dette blir altså en ny håndholdt, samtidig som den også fungerer som en gammel DS Lite? Med andre ord, når alle begynner å utvikle spill som trenger to pekeskjermer så må jeg oppgradere? Bah. Er ikke veldig fyrt opp, merker jeg.

Og den lineupen? Rune Factory, Sin & Punishment (lastet aldri ned orginalen på Wiien, så det blir jo en fin måte å komme inn i serien) og Another Code så jo ikke så dumt ut, men ellers var det mye sært :p

EDIT: Helt urelatert egentlig, men finnes det en imdb-lignende side som holder oversikt på spill?
 

Kilik

Lokal moderator
#75
DSi:

* Overall 12% thinner than the DS Lite.
* Opera web browser now built-in as part of the firmware.

Våren 2009 i Europa forresten.

Phantasy Star 0 video
Noe av det beste jeg har sett grafikkmessig på DS-en.




Treasure med Sin & Punishment 2 til Wii!

Another Code/Trace Memory-oppfølger til Wii:


Ellers vil Gamecube-spill relanseres til Wii i Europa, "Play on Wii", i første omgang Pikmin og Donkey Kong: Jungle Beat, Forhåpentligvis priset fornuftig og gjort Wiimote-vennlig.
 
#77
Jamen atte.

(Fortsatt bare én touchscreen, for de som ikke gidder å klikke.)
 
#78
Jeg klarer å styre min begeistring.
Kameraet er praktisk ubrukelig for meg (ikke noe bedre enn et gjennomsnittlig mobilkamera, og hvor ofte har du tenkt "shit, nå er jeg keen på å ta et bilde" mens du sitter med DSen?), tapet av GBA slotten liker jeg ikke, og mp3 spiller har vi alle.
Jeg bryr meg ikke om de kosmetiske tiltakene (hvis Lodin har klart seg med feit og støgg DS til nå klarer jeg meg med Lite en stund til), og bittelitt større skjerm hvis ikke selve kvaliteten heves i samme slengen.
Jeg liker mulighetene til å laste ned spill (men liker ikke Wii Storen, så forhåpentligvis kommer det en overhaling av systemet. Men kanskje ikke), liker bedre lyd, liker SD card sloten, og innebygd Opera browser.

Skulle jeg av en eller merkelig grunn donere bort min nåværende DS, er muligheten der for at jeg plukker den opp. Men jeg bytter ikke en Lite mod DSi koster det meg mer enn krone 0,-
 

Kilik

Lokal moderator
#79
Naturlig at de ikke legger til ekstra touchscreen. En oppdatering med gameplayfunksjonalitet ikke mulig på de tidligere versjonene ville vært frekt, selv til Nintendo å være. Personlig håper jeg mest på at dette betyr veldig billig DS Lite.

Intet mindre enn 12 nye Wii-spill annonsert:

Start w/ 100 Conversations! English Conversation (Nintendo) - 2009
Punch-Out!! (Nintendo) - 2009
Trace Memory: R, Gateway of Memory (Nintendo) - 2009
Kensax (Nintendo) - 2009
Cosmic Walker (Nintendo) - 2009
Spawn Smasher (Nintendo) - 2009
Dynamic Slash (Nintendo) - 2009
Takt of Magic (Nintendo) - 2009
Sin & Punishment 2 (Nintendo) - 2009
Forever Blue 2: Beautiful Ocean (Nintendo) - 2009
Everyone's the Star on the NHK Red-and-White Quiz Battle (Nintendo) - 2009
Line Attack Heroes (Nintendo) - 2009


Sin & Punishment 2:





Dynamic Slash:



Vedder en DS Phat på at dette bruker Motion Plus.
 
#80
Masse fint å se her, ja. Noen andre enn meg som tør å håpe på flere spill-annonseringer på Nintendo Amerika sin pressekonferanse senere i dag/kveld? Var utelukkende annonseringer som av japanske spill så vidt jeg kunne se, så kanskje vi kan håpe på noe nytt fra vestlige utviklere...