Hva Nintendo har å by på framover

Lodin

Der Waaaah
!

Men dette er da en ting som eksisterer. Er ute nårr enn... det er sikkert allerede ute og jeg tviler på at noen bryr seg...
 

Lodin

Der Waaaah
En snusk som bedriver QA hos EA tweeta dette bildet og sletta det kort tid etter. Mest spennende er vel at de har gått over til vanlige stikker istedetfor de flate skivene til 3DSen. Og noen fler porter på den, start og select er flytta samt ukjente knapper(?) under D-paden og ved siden av power-knappen. Tipper og at ringen rundt Home lyser i lekkert blå. ^^

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Gnøh. Ser dere dette?


Det er en offisiell Nintendo-minnepinne på 16 GB. Den koster ca 250 kroner. Hvorfor trenger man noe sånt lurer du på? Jo fordi Dragon Quest X er en MMO, og en MMO må oppdateres. Man kan ikke oppdatere en DVD, så spillet krever at du har en minnepinne. En treg USB-minnepinne …

Man kan selvfølgelig bruke hvilkensomhelst annen memorystick, men Nintendo pusher sin egen og vil samtidig at du ikke skal bruke den på noen andre maskiner!

Hadde de bare lansert det spillet på hva som helst annet enn Wii … Er jo ingen som lager faens Wii-spill lenger.
 

Lodin

Der Waaaah
For en gangs skyld syns jeg vi kan legge skylda på Squenix. :p
I en smule relaterte nyheter gikk launchen av New Super Mario 2 i e-sjappa strålende borti Nippon. Riktignok kjøpte folk flest kort med koder til det i butikker, men men. Blir spennende å se åssen det går her om to uker.
 
Sannsynligvis gjør de det sånn for å garantere at de har nok og rask nok plass tilgjengelig for å sikre den kvaliteten de ønsker på brukeropplevelsen.

Med andre ord tipper jeg minnet på stikka ikke blir tilgjengelig for andre bruksområder.

Edit: Argh, ser det er Nintendo som lager stikka. Protip: SD-sloten støtter kun opp til 2GB SD så vidt jeg husker, så da er det mengden plass det sto på for Squenix.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei de patcha ( =D ) Wiien så den kan ta SD-kort på 8 gig eller no. Jeg fortsetter å tro at Squenix er non dicks.
 

Lodin

Der Waaaah
Merk av 13. september og gjør kroppene klare. Da skal Reggie holde no pressekonfings og han skal endelig avsløre launchdetaljer og pris. To nye spill skal og etter ryktene annonseres.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kirby fyller 20 år i år, og da kommer det så klart en Wii-samling med Kirby-spill. Hva er med i den samlinga, mon tro? Vel, Kirby's Dream Land 1 og 2 til Game Boy, Kirby's Adventure til NES, Kirby Super Star og Kirby's Dream Land 3 til SNES, og Kirby 64. Jeg får ærlig innrømme at jeg hadde gått glipp av at Kirby's Dream Land 3 finnes på Virtual Console allerede (det er et satans bra Kirby-spill og har dessuten en del adventure-elementer), siden det aldri kom ut i Europa til SNES. Uansett, ålreit samling, skal nok plukke opp dersom den kommer hit.
 

Lodin

Der Waaaah
YESSS!!! Nintendo drar en Sony og lanserer tre varianter av WiiU. Nei det er ingen som vet hva forskjellen lissom skal være =D
WIIU SYSTEM - GM
11/11/12 $249.99

WIIU SYSTEM W/ - GM
11/11/12 $299.99

WIIU SYSTEM 349 W/ - GM
11/11/12 $349.99
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Shut up and take my money!

Jeg gjetter på at det dreier seg om hva man får med i pakka, dvs at de billigere er for Wii-eiere med flere wiimotes og annet dill.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er også et alternativ. Gjetningen min var selvsagt basert på at Nintendo faktisk kommer med tre bokser, hvilket er høyst usannsynlig. Dette er forresten den rareste pre-launchen, aldri før har jeg engang hørt om et firma som markedsfører/hyper et så stort produkt så lite i forkant.