Hva Nintendo har å by på framover

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Her er screenshots (de eier) og her er en videogreie:
[yt]gufhYicCUs4[/yt]

Jeg friker helt ut.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Nekter å tro det. Det må være marketing-kukeri og faenskap. Capcom gjør et eller annet tilsynelatende idiotisk med alt de driver med for tiden, for så å bare si NEIDA KØDDA SE HER og overraske alle.

....ikke sant? D;

Kleevah

Livsfarlig amatør
Er nok bare Capcom-unity som som tråler etter oppmerksomhet igjen, med mindre Capcom USA har turna helt da.
Layton selger visstnok veldig bra i europa i alle fall, så at det kommer hit vil jeg se på som nærmest bombesikkert. Faktisk kom jo til og med den derre japanske Layton animasjonsfilmen ut på engelsk her i euroland nå nylig...

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
jeg fikk en tåre i øyekroken ihvertfall så det er best at det kommer. helvete altså.

Lodin

Der Waaaah
Jeh, jeg vil og tro det bare er en jøpip hos Capcom som blaffrer unødvendig med burgern sin. Hovedproblemet er at det alltid er stress å få over sånne vs. titler fra forskjellige selskaper til vesten. I Nippon ser de forskjellige firmaene nytten av å spre IPene sine osv. mens hos oss er de overbeskyttende babbyer. Derav hvorfor vi aldri vil set et Super Robot Wars spill eller den greia med ørten hundre forskjellige animuer i en Smash Brothersete greie på DSen. Det er vel Nintendo som gir ut Layton i Europa og USA så da bør det gå ann.
Kan ikke se at salgspotensiale er helt umulig heller, spillseriene gjør det ikke så dårlig?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
mener å huske at jeg leste noe om at capcom vurderte å legge ned phoenix wright serien i europa siden det var så ekstremt mange som piratkopierer de spillene. Samtidig, hvis de bare hadde klart å gi ut spillene i europa, tja, sånn nogenlunde på likt tidspunkt her som i usa så hadde jo saken vært en litt annen. THE FRENCH, THE ITALIANS AND THE GERMANS ARE FUCKING US AGAIN!!! :argh:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kanskje den engelske teksten vil ligge på den japanske carten sånn som på Ace Attorney-spilla? For da kan man jo bare import… ÅJA 3DS skulle være sonelåst! RÆG

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slapp av det blir sikkert gitt ut her tre år etter Japan og selge fem eksemplarer grunnet import og dalende interesse.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kanskje den engelske teksten vil ligge på den japanske carten sånn som på Ace Attorney-spilla? For da kan man jo bare import… ÅJA 3DS skulle være sonelåst! RÆG
dealen er jo også at de spillene hadde jo vært ute på gba en god stund så de engelske subbene som er på de japanske versjonene mener jeg å huske var ganske mye dårligere enn på de amerikanske og europeiske. correct me if I'm wrong

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
You're wrong. GBA-spillene hadde kun japansk tekst, den engelske oversettelsen var noe som kom til da de begynte å gi ut serien på DS. Dette veit jeg fordi jeg sjekka ut et sånt fanprosjekt for å oversette Ace Attorney-spillene til engelsk rett før det første spillet kom ut til DS, og de rakk ikke bli ferdig med ett spill engang før Ace Attorney 1-4 var i handelen. :p

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Tror heller Agra peker på det at de japanske utgavene av spillene til DS hadde engelsk tekst, men at den ble finpusset litt før vestlig utgivelse.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen det stemmer ikke det heller. Sjekka de japanske utgavene og det var de samme skrivefeilene der som i US-versjonene.

Klarer nesten ikke vente nnngh. Skrik rehash så mye dere vil, jeg ser frem til å spille mine favorittspill i en ny dimensjon.