Hva Nintendo har å by på framover

Håper på release date til Skyward Sword. Helst rundt jul, slik at jeg ikke aner om jeg skal spille Dark Souls, Skyrim eller SS.

Den begynner om en time, Eurogamer skal live-chatte fra den. Jeg håper på en Skyward Sword-trailer. Hver eneste keynote han har holdt på GDC til nå har han avsluttet med en ny Zelda-trailer og med tanke på 25-årsdagen til serien som var nylig er det vel ikke helt ubegrunna å ha trua? Håper bare ikke han opprettholder tradisjonen ved å vise noe fra Oot-remaken :I Det blir ikke like spennende. Kanskje han annonserer noe anniversary edtition-ings ala hva de gjorde med Mario? ...om det ikke blir noe Zelda så blir det hvertfall ræg!

Kilik

Lokal moderator
Skyward Sword-trailer

Mer nyheter enn forventet, men Skyward-traileren ble et lite antiklimaks for min del.

Grafikken har de fortsatt ikke de lykkes helt med. Ikke spesielt imponerende teknisk, men mangler også noe stilmessig. Har jo hørt tidligere at grafikken skal være inspirert av Monet og Cézanne, men synes ikke de drar det langt nok.

Gameplaymessig ser jeg heller ikke noe nytt og spektakulært. Nok et solid Zelda-eventyr blir det, men hadde håpet på noe mer radikalt fem år etter Twilight Princess.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kraftig veiviser på karen. Er det Kakariko Village?
Fy faen, jeg må snart dra tilbake til Hyrule igjen. Ikke på nå fancy schmancy 3DS-skvipp. Nei, jeg prater old school N64, eller i vprste fall låne meg en Wii.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jaggu. Hadde ikke forventet den type oppdatert grafikk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ryktene vil ha det til at de har endra litt på vanntempelet sånn at det ikke er fullt så drap å spille det. Håper det stemmer, siden det lett var det verste i Ocarina of Time.

Lodin

Der Waaaah
Neh, det fyren mente med at det er lettere å spille er at det er lettere å skifte items nå siden man har fler slots og slipper å pause og skifte hele tida. De har ikke gjort no med selve dungeonen.
Ikke at jeg gir no pul siden jeg aldri har hatt no problemer med den. :smugdog:

Ikke selve vanntempel-designet tror jeg, men man kan bytte items i real time med touch skjermen (dvs. ikke nødvendig med pause-meny for å ta på jernstøvler) og prosessen med å heve/senke vannet skal være enklere på en eller annen måte.

Edit: Lodin:argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var vel det der med å heve og senke vannet jeg hadde lest, ja.

Vel, da er det bare Jabu-Jabu's Belly og den jævla brønnen å lide seg gjennom da. :argh:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Brønnen er kurant, men Jabu-Jabu er RAEG! Langt mer RAEG enn Vanntempelet etter min ydmyke mening.

Sidenote: Twilight Princess er spillet som greide å lage et tøft vannbrett.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Etter 13 år så er vel ikke vanntempelet noe problem lenger. Skal innrømme at det er den verste delen, men vanndelen i alle spill er alltid den verste delen.

Vulkantemplet er forøvrig det beste templet. Mest fordi det aldri blir sagt noe spesielt om stedet, men når vi kommer ned dit er det det plutselig flere fengselrom og torturkammer. Jeg var da rundt syv år gammel og presterte selvfølgelig å skremme dritten ut av meg selv med egen fantasi.

Vi må heller ikke glemme musikken som ikke kom med på GC-versjonen; Master Quest, og andre utgivelser:

[yt]MJEmMKvZ2Bc[/yt]

Arabere som chanter er de skumleste araberne.

Lodin

Der Waaaah
Riktig nok er ikke Gerudoborgen en dungeon og den har et slitsom stealthsegment, men det endrer ikke det faktum at den og er full av overkåte amazoner som jevnlig reiser rundt i Hyrule og kidnapper menn som de så serievoldtar for å kunne fortsett stamtreet. Derfor er den bpst.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Helt sant, svømminga til Zora-Link er noe av det artigste jeg har fått leke med, fryktelig synd det ikke ble utforsket mer.