1.) Jeg spiller alle typer sjangre. Men favorittene er nok RPG- og Adventure-spill. Førstnevnte fordi de er mer historiebaserte og sistnevnte fordi jeg liker å løse gåter, samt de også kan være mer historiebaserte. Jeg liker altså spill som engasjerer med hjelp av en interessant historie, samt en viss grad for interaktivitet, men den interaktiviteten trenger ikke å være så veldig stor så lenge historien sitter. I adventure-spill, og da spesielt i point'n'click-spill, så er det ikke noe stort krav at historien er veldig god så lenge spillet har en sjarmerende stemning og en del gode, logiske gåter.
2.) Final Fantasy VIII hovedsaklig på grunn av fet abilitysystem, god historie, flotte karakterer og fengende musikk. Hele spillet har en god og engasjerende atmosfære med en historie som aldri blir for forutsigbar.
3.) Varierer ekstremt. Egentlig alt fra 0-50 timer i uken. Men gjennomsnittlig er det vel 4-5 timer.
2.) Final Fantasy VIII hovedsaklig på grunn av fet abilitysystem, god historie, flotte karakterer og fengende musikk. Hele spillet har en god og engasjerende atmosfære med en historie som aldri blir for forutsigbar.
3.) Varierer ekstremt. Egentlig alt fra 0-50 timer i uken. Men gjennomsnittlig er det vel 4-5 timer.