Hva slags spill spiller du?

1.) Jeg spiller alle typer sjangre. Men favorittene er nok RPG- og Adventure-spill. Førstnevnte fordi de er mer historiebaserte og sistnevnte fordi jeg liker å løse gåter, samt de også kan være mer historiebaserte. Jeg liker altså spill som engasjerer med hjelp av en interessant historie, samt en viss grad for interaktivitet, men den interaktiviteten trenger ikke å være så veldig stor så lenge historien sitter. I adventure-spill, og da spesielt i point'n'click-spill, så er det ikke noe stort krav at historien er veldig god så lenge spillet har en sjarmerende stemning og en del gode, logiske gåter.

2.) Final Fantasy VIII hovedsaklig på grunn av fet abilitysystem, god historie, flotte karakterer og fengende musikk. Hele spillet har en god og engasjerende atmosfære med en historie som aldri blir for forutsigbar.

3.) Varierer ekstremt. Egentlig alt fra 0-50 timer i uken. Men gjennomsnittlig er det vel 4-5 timer.

1. Går vel stort sett i FPS og hack'n'slah... lite hjernetrim på meg ^^;

2. Devil May Cry 3 er et spill jeg ikke har klart å legge fra meg.
Prøver nå å runde det på ``Dante Must Die``-mode... noe som er et pent lite helvete...

3. Mja... det kan variere ganske mye... minst 3timer hver dag tipper jeg...
3*7=21timer hver uke ca... pluss/minus noen timer i uka.

Spørsmål 1.
Ossen type spill spiller du mest :ehm...: (Er det noe jeg har glemt å skrive på av spill typer så er det baer

Spørsmål 2.
Hvilket spill syns du er deet beste som er lagd :ehm...:

Spørsmål 3.
Hvor mye spiller du i uka :radioaktiv: :ehm...:
[/b]
1. Det varierer ekstremt egentlig, og det er vanskelig å trekke frem en spesiell sjanger. Men jeg spiller mye fotball-spill, og for øyeblikket Pro Evolution Soccer 5 (men jeg har også spilt FIFA 06, dog, jeg fant ut at PES5 var utrolig mye bedre, så da blir nok FIFA 06 liggende å støve). Jeg er også veldig stor fan av action-spill (som Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Resident Evil 4 og Devil May Cry for å nevne noen). For øyeblikket må det vel sies at disse to sjangerene (gitt at fotball er en egen sjanger, fordi jeg er ikke spesielt begeistret for andre type sportsspill enn fotball) er de jeg liker best. Men jeg liker spill innenfor alle sjangere, så det blir vanskelig å skille ut hvilke sjangere jeg liker best totalt sett.

2. Dette var vanskelig. Det står veldig jevnt mellom Super Mario Bros. 3, Metroid Prime, Resident Evil 4, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble og Pro Evolution Soccer 5. Det er utrolig vanskelig å velge ... Mulig Super Mario Bros. 3 og Resident Evil 4 rangeres på toppen, men hvilket jeg rangerer høyest vet jeg ikke. Jeg tror jeg vil si Super Mario Bros. 3 fordi det er en god gammel klassiker, og et spill som har vært blant mine favoritter lengst. Det er også et av spillene jeg har hatt mest moro med, og et spill jeg har gått gjennom flere ganger.

3. Det varierer. Det er sikkert ganger der jeg har spilt toppen et par timer i uka, mens andre ganger har jeg spilt 10-15 timer i uka, og kanskje mer. Det varierer veldig. I snitt? Kanskje 5-6 timer i snitt. Kanskje litt mer. Jeg vet ikke. Jeg har ikke akkurat følgt så veldig godt med på det. Denne uka tror jeg faktisk det ligger på rundt 8-10 timer.

Jeg spiller alt utenom sport.

Grim Fandango, Blizzard sine spill, Settlers II, Rayman og TES osv er koselige spill.

Fram til ca en måned siden spillte jeg ca 15 timer dagen, men nå blir det ingenting lenger

SHDR

Gullmedlem
1) Adventure og Action. Spiller jo alltids littegrann sport og racing også, men det er sekundært.

2) Jævlig vanskelig spørsmål. Jeg lurer på om ikke Rez er nærmest å gi meg det jeg virkelig ønsker meg fra spill. Men det kunne jo vært bedre og annerledes ... men det er komplett virkelighetsflukt og presenterer noe som nærmer seg kunst på en måte som bare videospillmediet kan. Jeg tror det blir Rez.

3) Hjelp. Ikke spør meg om det. HJEEEELP! Sikkert 30 timer i uka. Forferdelig alt for mye. Det går sjeldent en dag uten at jeg spiller i et par timer, iallfall. Mellom 20 og 30 timer, tenker jeg.

Jeg lurte på om ossen spill folk spiller så det ville vert fint om dere ville fylle ut denne undersøkelsen.(skolepro.)

Spørsmål 1.
Ossen type spill spiller du mest :ehm...: (Er det noe jeg har glemt å skrive på av spill typer så er det baer å si ifra.)
1)Adventure
2)Strategi
3)Action
4)Bilsport
5)sport

Spørsmål 2.
Hvilket spill syns du er deet beste som er lagd :ehm...:

Spørsmål 3.
Hvor mye spiller du i uka :radioaktiv: :ehm...:
[/b]
1
Jeg spiller mest RTS-er. Gjerne litt MMORPG også (Battleground Europe og WoW). Spiller en del Warcraft III: The Frozen Throne, selv om det har blitt mindre av det i det siste.

2
Utrolig vanskelig spørsmål. Finnes så mange gode spill.
3
Aner virkelig ikke. Blitt mindre i det siste året vel å merke.

1. Går mest i Adventure og Action, men jeg er innom de fleste sjangere.

2. Forferdelig vanskelig spørsmål, jeg tror det enten er Soul Blazer (SNES), Zelda: A Link to the Past (SNES og GBA) eller Kirby: Canvas Curse (N-DS). Vanskelig å si hvilket.

3. Det varierer veldig, nå for tiden har jeg masse godspill mellom henda, så jeg har selvsagt spilt en god del i det siste. Og to av disse spillene er til N-DS (Castlevania: Dawn of Sorrow og Kirby: Canvas Curse), så jeg kan spille dem hvor som helst. Alt mellom ti og tredve timer i uken, vil jeg tro ...

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
1. Plattform og RPG, samt gode point'n'click/adventure-spill. Forklarer kanskje hvorfor jeg liker Castlevania så godt? Og en annen ting, er det bare meg som er skikkelig fan av plattformspill? Meh. Ellers liker jeg de fleste spill med et godt soundtrack.

2. Altfor mange favoritter til å velge ut bare en eller to. Kan vel nevne Smash Bros, Marios RPG-eskapader og Metroid, et av de få skytespilla jeg har gidda å sette meg inn i. Og Donkey Kong Country. Og Chrono Trigger. Og Tales-serien. Og Kirby-serien. Og <snip>

3. Altfor mye.

1. Jeg spiller vel alt fra Sportsspill til adventure spill. Så er ganske allsiddig der.

2. Det beste spillet som jeg synes er lagd, det er vel Final Fantasy VII

3. Det er forskjellig fra uke til uke. Det varierer vel fra 30 timer til 0 timer i uka. Men det ligger vel sånn stabilt på 4-5 timer i uka

Lodin

Der Waaaah
1.Adventure, Strategi, Action, Bilsport, sport
Teit spørsmål, liker feks. Wind Waker, Civilization 4, Grand Theft Auto: San Andreas, Gran Turismo 4 og Smackdown Vs Raw (wrestling er sport!) Er rimlig alsidig når det gjelder spill.
EDIT: hvis du må ha en potet så er vel RPG den sjangeren jeg lettest faller under.

Spørsmål 2.
Umulig å si, men det jeg har hatt mest glede av det siste året er klart Grand Theft Auto: San Andreas til PC.
Samme som i fjor med PS2. :p

Spørsmål 3.
Eh, la oss si fire time daglig, 28 timer i uka.

1. Horror og Action for det meste

2. Hmmmmm, må lage en topp 5 her dessverre!

1. MGS
2. Resident Evil (PSX)
3. Zelda: A Link To The Past (SNES)
4. Silent Hill 2
5. MGS3

3. Hmmm, spiller vel 4-6 timer i uka.... Var 30-40 før :ehm...:

Spørsmål 1.
Ossen type spill spiller du mest? (Er det noe jeg har glemt å skrive på av spill typer så er det baer å si ifra.)
Det kunne kanskje vært greit å ta med rollespill (evt. også online rollespill), fightingspill og første-person skytespill også.
Personlig spiller jeg RPGs, MMORPGs, FPS (når jeg har lyst). Innimellom føler man for litt lett adventur/plattformspill ol. (Hvilken sjanger går GTA-spillene under? Spiller bl.a. de også).
Det hender, veldig skjeldent, at jeg spiller litt fightingspill.

Spørsmål 2.
Hvilket spill syns du er deet beste som er lagd?
Akkurat nå føler jeg for å si Halo 2, fordi jeg har spilt det mye i det siste, og jeg er forundret over hvor godt gjennomført det er. Det er dog alt for mye glitches under "småfilmer" i single-player, men ikke nok til at det faktisk trekker mye ned.
Ellers har jeg alltid elsket FF7 og FF9, så det rangerer nok høyt på lista selv om jeg begynner å bli smålig lei av random-encouters.

Spørsmål 3.
Hvor mye spiller du i uka?
Utrolig vanskelig spørsmål. Noen uker spiller jeg ingenting, noen uker masse. Kommer det et nytt spill som jeg finner veldig spennende (som World Of Warcraft var en lang persiode) spiller jeg sinnsykt mye i løpet av en uke, ca. hver dag. Nå for tida spiller jeg mest i helgene, da mye FPS. Er jeg syk/har mye tid og ikke noe skolearbeid og faktisk er hjemme alene eller med en som liker å spille med meg blir det gjerne litt spilling.

1. det avhenger på humøret. Men i det siste så har det blitt en god del Action. (Battlefront 2, Jedi academy, Gta)

2. Kingdom Hearts! Noe så innovativt har jeg aldri før sett maken til. Genialt kamp system og det beste fra to verdener. Final Fantasy og Walt Disney. Men jeg har Morrowind på en fin andreplass.

3. Standard er vel 25-30 timer i uka. Hvis ikke mer. På dager jeg ikke jobber + helge dagene kan jeg sitte til det uendelige liksom. Står opp 7 om morgenen og spiller konstant til klokken 6-7 om kvelden. tar 2 timers pause, og spiller meg igjennom nattetimene.