Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
De skal ikke bare like greit kalle det Gran Turismo Forever, da?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Herlig. De har bare brukt en 60 millioner dollar på å utvikle det. Hittil.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#64
Er ikke en million nedlastninger ganske tamt for en gratis demo egentlig?
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Kanskje PD fikk med seg at folk la merke til at det eneste som faktisk er forbedra grafiske siden Prologue er bilen når de testa demoen?
Er det ikke nok at 20 av bilene har skademodell, skal dere ha 3D trær og annet rask i bakgrunnen også nå? :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Og når vi først er igang, hvorfor ikke også utsette de der viftepinnene vi sa skulle komme våren 2010. Det til tross for at vi ikke har annonsert noen spill eller engang gitt dem et offisielt navn.
Nå kommer dem høsten 2010, samtidig som Natal.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#69
ModNation Closed Beta ute på PSS nå, 100 000 downloads bare. Last ned fort lzm.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
I am lasting down now. Håper det funker. ^^
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#71
Vel, funker og funker. Sugen framerate og bæsjete lag all over the place, men ellers så.
 

Kilik

Lokal moderator
#72
Gikk greit hos meg. Litt problemer med å komme online i starten, men så gikk det knirkefritt. Tydelig at de har latt seg inspirere av LittleBigPlanet på presentasjonsfronten. Et halvår til med optimisering (mye loading) og finpussing så kan dette bli veldig bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Vel, du gikk ikke glipp av stort. Det morsomste med betaen var at jeg kunne lage en ganske sær romvesen-kis (ett gedigent øye, kolossalt glis, Jackson Pollock-hud og eksplosjonsfare på magen) rimelig lett. Testa banemekkeren også, og den hadde et par rimelig store problemer. For det første var landskapsmekkeren bemerkelsesverdig lite tilpasset til formålet den var ment å tjene, den var mye mer glad i å lage skarpe, spisse fjellkjeder enn vide områder med noenlunde lik høyde slik man kanskje skulle regne med i en kartracer-banemekker. Greit nok, når jeg først skulle legge ned asfalt ble alt rundt jevnet ut for å passe til banen, men det føles som om man igrunn ikke har noen særlig kontroll over hvordan banen ender opp med å se ut. Dessuten later det til at det ikke går an å mekke noen særlig spennende hopp, at det er en bestemt minimum svingradius lagt inn i banene, og at man verken kan lage broer eller tunneler. Førsteinntrykket ble at dette var både mer kronglete og mindre fritt enn Trackmania. Noe som er ganske godt jobba, forøvrig.

Ja, og selve kjøringa føltes bare alt for løs til at den fikk meg til å føle noe spesielt annet enn "meh". Ingen følelse av fart overhodet, bare såvidt det føltes som om karten min kjørte rundt på en bane i det hele tatt. Greit nok at det er et arkadespill, men se på Mario Kart da for pokker.
 

Lodin

Der Waaaah
#75


The Tester: Cast of the First-Ever PlayStation Network Reality Series Revealed

In September, we announced an open casting call for The Tester and the response has been tremendous. I want to thank everyone for your submissions! We heard from thousands of PlayStation fans from across the country, all eagerly vying for a spot on The Tester and a chance to compete to win a gamer’s ultimate dream job – an official PlayStation game tester.

Today, I am pleased to be here on the PlayStation.Blog to introduce The Tester cast. In all, 11 contestants were selected for The Tester. The cast ranges in age from 22 – 36 years-old and stems from all walks of life – from a student, to a paramedic, to a used car salesman. While a seemingly diverse bunch, this group is united in the passion needed to be the next PlayStation game tester.

De valgte ikke mee~g! :weep:
 
#76
Er det noen som har hatt forventninger til ModNation Racers egentlig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Ja hehe TrackMania-konseptet er jo så ræva som du veit så det kunne jo aldri blitt noe bra uansett.
 
#78
Vel, jeg var interessert i det inntil jeg så demonstrasjonsvideoen de slapp da de kunngjorde spillet. Synes det var ganske tydelig i den videoen at dette ikke var det helt store; de klarte å lage en bane på null-komma-svisj, men det så ut som en kjempedøv bane, og selve kjøringen så også ut som den hadde fått mindre kjærlighet enn Putin.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#79
jeg testa det. betaen sugde bæsjerompe