Vel, du gikk ikke glipp av stort. Det morsomste med betaen var at jeg kunne lage en ganske sær romvesen-kis (ett gedigent øye, kolossalt glis, Jackson Pollock-hud og eksplosjonsfare på magen) rimelig lett. Testa banemekkeren også, og den hadde et par rimelig store problemer. For det første var landskapsmekkeren bemerkelsesverdig lite tilpasset til formålet den var ment å tjene, den var mye mer glad i å lage skarpe, spisse fjellkjeder enn vide områder med noenlunde lik høyde slik man kanskje skulle regne med i en kartracer-banemekker. Greit nok, når jeg først skulle legge ned asfalt ble alt rundt jevnet ut for å passe til banen, men det føles som om man igrunn ikke har noen særlig kontroll over hvordan banen ender opp med å se ut. Dessuten later det til at det ikke går an å mekke noen særlig spennende hopp, at det er en bestemt minimum svingradius lagt inn i banene, og at man verken kan lage broer eller tunneler. Førsteinntrykket ble at dette var både mer kronglete og mindre fritt enn Trackmania. Noe som er ganske godt jobba, forøvrig.
Ja, og selve kjøringa føltes bare alt for løs til at den fikk meg til å føle noe spesielt annet enn "meh". Ingen følelse av fart overhodet, bare såvidt det føltes som om karten min kjørte rundt på en bane i det hele tatt. Greit nok at det er et arkadespill, men se på Mario Kart da for pokker.