Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, du får ett spill i to versjoner.

Hvorfor har ingen laget en tråd om dette spillet enda? Er for lat til å gjøre det selv. Uansett så ser det veldig digg ut for min del, gir vibber av sjueren som hadde uslåelig atmosfære (min mening osv) og kampsystemet ser KH-deilig ut. Håper bare ikke spillet spammer småfiender slik som denne traileren hintet litt til, orker ikke det.

Er seriøst litt trist over at Steam på konsoll skjer. Kjøpte først L4D til eksseksti, men valgte å kjøpe det igjen senere på PC for å unngå alle ungene og gjengsterne som det er overflod av på konsollene, men nå ser også det ut til å være ødelagt for meg :qq:

Lodin

Der Waaaah
Er seriøst litt trist over at Steam på konsoll skjer. Kjøpte først L4D til eksseksti, men valgte å kjøpe det igjen senere på PC for å unngå alle ungene og gjengsterne som det er overflod av på konsollene, men nå ser også det ut til å være ødelagt for meg :qq:
TF2 og de andre spilla deres kommer aldri Valve til å la PCere og PS3ere spille sammen ganske enkelt fordi mus mot gamepad alltid bare blir tull.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og PC og Dreamcast i Quake III. :smugdog:

Lodin

Der Waaaah
Og de med mus banker de med gamepad såpass at det bare er trist hver gang. MS sin løsning når de lot PC og 360 spille mot hverandre i Shadowrun var å skru ned hastigheten på musing permanent og gi konsollbabbyene autoaim. Det hjalp ikke nevneverdig ifølge de femten folka som kjøpte det.

Lodin

Der Waaaah
Ja det vil jeg tro da ja. Uansett er ikke Portal 2 det spillet som krever mest reflekser og sånn så her har ikke platformene noe å si. Særlig siden det er coop.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På mandag: Valve rapporterer at Portal 2 skal gjøres om til et hardcore DotA-style team deathmatch FPS.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng: Det ække FPS.

Lodin

Der Waaaah
Her er no dill en av folka som mekka det har skrevet om utfordingene ved å porte fra konsoll til PC. Føler det passer bra siden han rett ut staver hvordan de gjør det mulig å i det hele tatt treffe en låvevegg med gamepad.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Japp. Monday Night Combat eier forøvrig, vel verdt den hundrelappen det koster til PC. Jeg er med på noen runder for å si det sånn.