Hva Sony har å by på fremover

Drauden

SGs kollektive lillebror
We used to have a hit button, but we wanted to simplify the game. When you can hit, during the boring fight [laughs] people would keep hitting. And that’s not what we wanted to see! After we removed the hit button, people said “we want to hit!” So we added an automatic hit, and it’s working pretty well. I do miss pressing the O button sometimes when I’m fighting , though!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kanskje det å navigere plattformer og sånt ikke er en del av hovedfokuset i spillet, jeg veit ikke.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Zelda OoT har autohopp da bare never det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, nå tar du feil. Journey er det første spillet noensinne som har autohopping og det er helt skandaløst at noen kan få seg til å fjerne spillerstyrt hopping fra et spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg også. Det verste jeg veit er å få teste spill uten å betale for dem, hvem faen tror de at de er?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ok

Merkelig at Square ikke har annonsert Final Fantasy 7-2, de elsker jo cash-ins så jeg er ganske overraska over at de ikke har laget det nå mens FF7 fremdeles har en rabiat fanbase. Hater de penger eller?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
...en rabiat fanbase som sikkert kunne funnet på å sprenge hovedkontoret til Squeenix i lufta om de leverte et mindreverdig produkt.

Ja, som om noen av dem noensinne kommer til å sette sin fot i japan. Grining vil det alltids bli, men alle kommer til å kjøpe det likevel.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, skjønner ikke hvorfor Square Enix ikke har begynt å melke Final Fantasy VII enda. Det kunne jo ha vært en ide å satt i gang med snart.

PS: Før riffen smeller innom og kjekker seg med "Jeg skrev spesifikt FINAL FANTASY VII-2" vil jeg bare få påpeke at det der er så jævlig stakkarslig. Til og med du forstår at før de kan mekke FFVII-2 må de mekke alt av assets som skal brukes i spillet i HD (eller kanskje de bare kan gi det ut til GBA eller noe), og da mekker de seff FFVII HD først siden noe sånt blir jjjjjjævlig dyrt. Etter at FFVII HD kommer ut skal du få lov til å rulle øya over at teite Square Enix ikke har mekka en kvikk FFVII-2 cashin.

PPS: Veit dere hva jeg vil ha? Quake II-2. Føler historien i det spillet hadde noen løse tråder som med fordel kan tas opp igjen.

Lodin

Der Waaaah
Yeti: Kan du ikke bare spelle Ground Zero og The Reckoning da a?

Forøvrig kommer dette til 360 og. Ikke at noen bryr seg der heller.

Jeg chatter jevnlig med Nobuo Uematsu, Hironobu Sakaghu, og Hidetoshi Nakata på irc der vi utveksler ideer og jeg vet for a fact at ~~Fainuri Fantaji~~ 7~2 kommer på ps3.......men først i japan, ellers blir det protester.