Hva Sony har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Mass Effect 2 demo for de som har USA-konto. Euro dukker opp seinere i dag. Litt frista til å laste ned bare for å få bekrefta at alt svadaet rundt ny motor er piss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De har bare skalert ned et par ekstra shadere fra PC-versjonen, vettu. :smugdog:
 

Lodin

Der Waaaah
LBP2 demo var det og gitt og jeg testa den istedet. Det var som man sikkert kan tenke seg bare mer LBP og det er sånn vi vil ha det. Man får teste ut grapling hooken og en kaninrobot så det er vel verdt en nedlasting selvom den sikkert kunne inneholdt no greier fra comunityet og.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
*SLÅ PÅ PS3-EN FORT SOM FAEN*
 

Lodin

Der Waaaah
Her ere sammenligning av ME2 på 360 og demoen som dukker opp på PSN snart i Europa. Belysninga og skyggespillet er klart bedre i den nye utgaven så det er nok noe i at de har brukt tech fra ME3. En orntlig analyse kommer i morra.
Gi en sammenligning av Mesterraseutgaven plox. :smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tester PS3-demoen av Mass Effect 2 nå, og... vel. Det er ikke dårlig, det er bare ganske mye mindre fett enn PC-utgaven. Er en trailer som forklarer hva som skjedde i Mass Effect 1, antar dette er noe annet enn det som kommer i fullversjonen (siden vi ble lovet "interaktiv tegneserie" og sånt), og den ser helt krise ut med Bink-komprimering og hele pakka. Sikkert laga sånn for at ikke demoen skulle bli for diger, da. Nuvel.

Blir garantert fett på PS3 også, da. Siden det tross alt er Mass Effect 2 og det er fett.
 

Lodin

Der Waaaah
HUEHUEHUE DF sin analyse er klar og som med de fleste Unreal 3 spill så kjører det smoothere på 360. Til tross for at dette da bruker den magiske nye ME3-motoren egentlig.
 
Jaha, leste du i det hele tatt noe som helst, eller konkluderte du det der ut fra et skjermbilde av videoen som viste lavere FPS på PS3? For hadde du lest hadde du fått med deg at spillet faktisk kjører på en gjennomsnittelig høyere fps enn X360 versjonen, grafikken er noe forbedret, men den har ingen v-sync. I tillegg til at de punktene i spillet hvor det gikk ned mot 20 (eller lavere) fps er mer eller mindre eliminert.

Du må gjerne fortelle meg hvordan X360 versjonen kjører "smoothere". :)
 
Ah, sånn å forstå. Jaja, hvis du ser capped framerate med lave framerate en gang i blant som en "smoothere" opplevelse så...
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Som vanlig er disse DF-analysene total careface for meg. Spillet funker på alle tre platformer, ferdig med det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, sånn å forstå. Jaja, hvis du ser capped framerate med lave framerate en gang i blant som en "smoothere" opplevelse så...
Per definisjon så er det det, siden du vil få tearing og mer variasjon i framerate når du kjører uncapped.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
draps sone 3 historie lastebil nå med Dean Stockwell (den mannen gjør hva some helst for en lønnslipp)



sam you have to defeat the helgast to leap
_______/




 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Skjønner ingenting nå jeg, hvem er det som liksom leder Helghast nå? Hadde vært tøffere hvis vi heller skulle kverke resten av Helghastene som står plassert overalt i verden uten noe spesielt mål og mening.

Men uansett, enspillerdelen ser ikke noe spesielt interessant ut. Det er heldigvis online det skjer, ikkesant gutta heyejejeee..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde vært fint om de hadde mekka en flerspillerdel hvor du kunne spille sammen med kompisene dine når du hadde lyst uten å grinde randoms i dagevis først, da.
 

Lodin

Der Waaaah
For noen uker siden hadde Sony en liten perle som heter Eat Them! å by på. Siden navnet tyda på at det er et generisk puzzle spill og logoen på PSN er stygg gadd ingen å sjekke det ut, men etter Kjempebomba sin Kvikktitt var jeg ikke i tvil om at det måtte coppes.
Dette er som Rampage og King of Monsters før dem en spill hvor man er et digert monster som skal Godzilla'e omkring på diverse brett og ødelegge alt. Nytt og orginalt er at man selv får mekke monsteret sitt av diverse deler. Man velger hode, to armer, overkropp og bein og disse gir da forskjellige stats og egenskaper. Noen av dem ser og jævla stilige ut. Når man klarer brett på bra tider får man nye deler å leke seg med.
Bretta består av små bydeler og annet hvor man fritt kan vase omkring og herpe med masser forskjellige angrep avhengig av delene en har valgt. Man kan fek.s går ren brute med masse styrke eller man kan peise på med diverse kanoner og laserøyne. Man har et energimeter som stadig synker, særlig om man blir truffet mye eller bruker mange special moves. For å bygge opp energien sin spiser man såklart folk som løper rundt på bakken. Det hindrer dem og i å skyte deg så det er alltids lurt. Om man alikevel skulle dø trekker spillet litt poeng og tid fra klokka, men man har evig liv. Her går det dog ut på å score høyest mulig så det er ikke no kult.
Grafikken er fin og cellshada, minner om Comic Jumper. Forsåvidt ganske logisk siden dette og foregår i en tegneserie. Musikken får og poeng siden den er... noe for seg selv. Obskure japanske artister som tydligvis er blitt bedt om å lage så balleharry 90-talls spillmusikk som mulig.
Største negativene er vel at man må klare alle brett i hvert kapittel for å åpne det neste. Siden hvert kapittel stort sett foregår på de samme to bretta blir det lite variert. Og litt kjipt at noen av bretta krever at man skal ødelegge visse spesifikke bygninger med tidsfrist når det ikke alltid er like lett å se hva det er som mangler for å herpe det helt. Må vel spille litt for å få feelinga på det.
Alt i alt vel verdt 59 spenn vi jeg tørre å påstå. Er og no multiplayer jazz, men det gidder ikke jeg røre.

 
Mer nytt om Journey:
http://blog.us.playstation.com/2011/01/11/jenova-chen-explains-journey-social-relevance-and-artistic-inspirations/

JC: We used to have a jump button, but we wanted to simplify the game. When you can jump, during the boring walk [laughs] people would keep jumping. And that’s not what we wanted to see! After we removed the jump button, people said “we want to jump!” So we added an automatic jump, and it’s working pretty well. I do miss pressing the X button sometimes when I’m walking, though!
Hopping er blitt hardcore tydeligvis. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig, men halvmerkelig likevel.