Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjett hvem som ikke har sett en hel drøss filmer jeg mener alle MÅ se? Dere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjett hvem som har lest Ibsen.
Flertallet har makten – dessverre; men retten har det ikke. Retten har jeg og de andre få, de enkelte. Minoriteten har alltid retten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare en til mener det samme som deg nå, så blir det jeg som har rett. :riffa:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Enig med Yetipants.

Det er forresten helt greit å ikke ha sett Toy Story-filmene, for da har man noe å se frem til.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke sant? Blir nok no blåreiings etter hvert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn apropos LittleBigPlanet og Sjutten, folk har vel fått med seg dette?


 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers kan jeg jo komme med en liten omtale av Toy Story-pakka.

Ett ord: Kjøp.

Litt mer: Historien i denne pakka er at en gris stjæler masse gull og så må du fange ham og finne gullet og dermed er det duket for fem gimmick-brett hvor du får mer gjennomførte versjoner av de beste setpiecene i LBP2, som Creatinator-brett (hvor du skyter klosser rundt for å lage plattformer og samle greier), en veldig kort men herlig tostikkeskyter (som passer perfekt med leketøystemaet i pakka og LBP2 forøvrig), en slags Snake Rattle 'n' Roll-pastisj (noen som husker den spillen?), et fantastisk reinspikka plattformbrett hvor du kan gå fullstendig berserk med hoppeplater og gripekloa, og en bossfinale som er massivt hektisk og kobler sammen flere intense actiondeler.

Hvert brett er et høydepunkt, og det føles som om Toy Story-stilen er skreddersydd for spillet (med tanke på når filmen kom ut er det vel snarere omvendt, men men). Det var smått problematisk å følge med på plottet siden alle figurene bare dukker opp uten introduksjon med tanke på at man så klart forutsetter at folk har sett filmene, men sånt er bagateller.

Det følger så klart med masse stæsj og et kostyme (som er ganske grelt), så se fram til ørten LBP2-brett med leketøystema i tiden framover. Kan også nevne at vanskelighetsgraden er omtrent som midten av LBP2; ikke så vrient at du sliter på noe tidspunkt, men akkurat så vrient at du må være god for å ace alle brettene og samle alle tingene (noe bare særinger som meg bryr seg om). Ingen nye Trophies såvidt jeg kunne se, men det er vel ikke så farlig.

Uansett: Mye moro. Score Challenge-brettene er ikke all verdens men det er vel heller ikke det viktigste. Kan forsåvidt nevne at denne pakka krever LBP2, du får ikke kjøpt den hvis du bare har LBP1.
 
Evil Dr. Porkchops!?!?

Jeg kommer til å kjøpe LBP2 nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemmer, Dr. Porkchop var det. Jeg trooor noe av greia var at den vesle leketøysgrisen lot som om han var ond, sånn at de andre kunne leke at de dro ut i verdensrommet for å fange ham eller noe, men jeg er ikke helt sikker.
 
Jeg må spille den spillen.
Du må se de filma.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
FF7-figurer, i mitt LBP2?! Sorry gutta avlyser spillstream skal leke med de i helgen isteden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei Lodin "Hva Nintendo har å by på fremover"-tråden er der borte ---->
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her kan man se da, at Sony har gitt ut en trailer til Wipeout for PSVita. Man kan også se at de har ØDELAGT serien fullstendig, siden man kan sveve over GRESS OG JORD. Det er urealistisk og derfor dårlig, 2/10. Dessuten er det ikke dubstep som spilles i traileren, dette blir garantert elendig!!!


Men sånn seriøst så ser det meget bra ut, hadde det bare meldt seg noe behov for å kjøpe en PSVita så.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg er vprst på WipeOut HD på PS3, så dette interesserer ikke meg.