Hva Sony har å by på fremover

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
De er dritlekre og alt det der, men all den tid et av fokusene deres er emulering av PS1 spill er touchscreen bare tull. Dere er ikke Apple, Sony. Dere kan fint lansere en dualshock til platformen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg sier bare

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Crash Bandicoot uten tactile response? Not sure if want...

SHDR

Gullmedlem
Å herreGUD on-screen joybad. agghhhhhhhhsdfad.

Men, ellers glad for tablet-satsninga, det blir fornuftig det øyeblikket utviklere begynner å lage gode touchscreen-spill for plattformen. Spørsmålet er om Sony satser på å bringe PSN til sine egne Androider eller om de skal slippe spilla på det litt ghetto markedet. Android trenger liksom ikke flere adskilte plattformer spør du meg, men det er kanskje hele poenget med OS-et -- alle vendors skal lett kunne bygge sine egne tjenester rundt et helt åpent rammeverk.

Uansett, jeg spår fail, men om Sony blir ved roret og klarer å gjenoppbygge troverdigheten til PSN (ved for eksempel å kjøpe lisens på Steam-teknologien og porte den til Android) tror jeg det har potensiale i fremtiden.

Lodin

Der Waaaah
ICO: Castle in the Mist er oppfølgern som ingen av oss ante at fantes. Det er fordi det er en bok som bare er gitt ut i Nippon. Det vil endre seg i August når den dukker opp i engelsk utgave. Utdrag er allerede oppe på nettet.
Virker hakket mer artig enn blekker bassert på Halo og Elder Scrolls. :p

Jeg vil heller ha The Last Guardian enn en bok basert på null historie.

Lodin

Der Waaaah
ICO har masse historie, vi blir bare ikke fortalt den og må finulisere oss fram og finne den på selv. Sånn er noen av de beste historier laga.

Lodin

Der Waaaah

Det er som om Notch å co. bruker tida si på å gi Xperia Play sitt eneste jævla kjøpsargument istedetfor å fullføre PC-versjonen. :argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
JEG HAR BETALT FEMTI KRONER HVORDAN VÅGER DE

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Er det bare til PSN? Ser litt Left 4 Dead-aktig ut, bare med bankranere og kaffe med McCauley for en halvtime sida pga. den spektakulære ræva hennes. Altså fett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og i dag: Toy Story Level Kit til LittleBigPlanet 2. Har fortsatt ikke sett noen av Toy Story-filmene, men ny levelpakke fra Media Molecule er autoget. Norsk pris: 45 kronasjer.

Edit: Jøss og nøfyse, de har gjort om ingame-butikken fra en ubrukelig kladd med faen til noe som faktisk fungerer.