Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå det passer med denne?

 

Lodin

Der Waaaah
Det spekuleres i at dette er noen som har prøvd en masse gamle passord fra den forrige hacken. Den rammer da folk som er så smarte at de skifta tilbake til det gamle passordet sitt etter at PSN kom opp igjen og de måtte endre det. Altså verdens verste folk.
 

Lodin

Der Waaaah
Kan jo være relatert til den forrige hacken.
Forøvrig er det stas å se at Sony enda ikke har fått igang nok kortsikringstjeneste for mesteparten av Europa. Skjønner at det er pes å fikse i hvert eneste land, men virkelig?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ikke relatert til omghax, kan noen anbefale et ~*gaming headset*~ til PS3? Greia med PS3-headsets er at Sony har bestemt at headsets ikke skal kunne høre spillet, bare voicechat. Dvs det blir ekko for alle du spiller med fordi lyden fra spillet havner i mikrofonen din.

Dette er fiksa i Sonys "official Playstation headset", men den koster en tusning. Andre modeller gjør en hack hvor du må plugge audio-ut fra maskinen til USB-dingsen til headsetet.

Iallfall, noen anbefalinger?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg kjøpte nylig en Turtle Beach P11 og er godt fornøyd med den. Er ingen ekspert på lydkvalitet men den er ihvertfall ikke fæl å høre på. Den gjør en sånn hack med en plugg i USB-porten for mic og en fra komponent-utgangen på PS3en for å få lyd, funker greit men litt stress at man må skru på audio multi-out på PS3en for at det skal funke. (Da begynner det nemlig å gå lyd til TVen og surround-mottakeren samtidig, blir litt muting her og der.)

Den funker også utmerket på PC, da trenger du bare plugge inn USB-delen. Du må være obs på at det er USB-delen som gir den strøm, så den funker ikke på f.eks. en mp3-spiller. (Jeg kan bruke den til å høre på TV også, fordi min TV har USB-port. Plugger inn begge kablene og klikker bort beskjeden om at USB-enheten ikke ble gjenkjent som lagringsmedie så går det utmerket.)
 
Jeg har Tritton Ax Pro som fungerer bra, og trenger bare optisk utgang på PS3 og en egen stikkontakt. Det kosta 2000 fordi de har EKTE TRUE SURROUND istedetfor simulert, også bruker jeg den mest til PC siden den ser ut til å gi bedre resultater via 5 analoge innganger enn optisk inngang på en kånsål.