Hva Sony har å by på fremover

Gjennomtenkt den plasseringen av D-paden ser jeg. Blir vel neppe der oppe med mus på PC, men The Tactical Assault Commander 3-brukerene kommer sikkert til å få et fint overtak uansett.

Ellers er stikkefanatikere alltid bra:
Axe99
Benefit from the increased precision? Turn a shooting game into a point-and-click adventure more like. Good for those that like it, of course, and it deffo suits more arcade-style shooter players, but the precision you get with a mouse/kb is so above and beyond anything you get IRL that it kills immersion for me, and takes me right out of the game
 
Liker resonnementet hennes, har aldri tenkt slik sjølv men liker godt stikkespeling. Og musespel. Kjenner eg ikkje heilt klarer å bli oppglødd her.
 

Lodin

Der Waaaah
Særlig siden Sony selv sikkert ikke engang kommer til å støtte det for mer enn tre spill. :sukk:
E: til den jævla prisen. 800 spenn?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Altså, jeg spilte Unreal Tournament på Playstation 2 med USB-mus og keyboard. (Og jeg vet at man kan gjøre det i UT3 på PS3.) Det er faen ikke noen magisk hemmelighet som krever at Sony må lage en offical USB awesome-dings for at det skal være mulig å muse på konsoll, det krever bare at de som lager spillet gidder å implementere det. Hittil er Epic de eneste som har giddet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers er stikkefanatikere alltid bra:

Axe99​
Benefit from the increased precision? Turn a shooting game into a point-and-click adventure more like. Good for those that like it, of course, and it deffo suits more arcade-style shooter players, but the precision you get with a mouse/kb is so above and beyond anything you get IRL that it kills immersion for me, and takes me right out of the game​
Altså, ja. Det der. Mus og tastatur er for bra til at det blir realistisk. Men å sitte og dytte på et par pinner, se der har du en realistisk opplevelse jamført med å avfyre et skytevåpen. Bare et vilt gjett: Den som skrev det der spiller CoD.
 
Særlig siden Sony selv sikkert ikke engang kommer til å støtte det for mer enn tre spill. :sukk:
E: til den jævla prisen. 800 spenn?
Klarer bare ikke se for meg hvordan dette skal fungere i online-spill. Kommer jo til å bli en shitstorm av dimensjoner når folk innser at mus plutselig fungerer langt bedre til sikting enn en
analog-stikke. Men det vet vel CyberK som har spilt UT3 mer om.

edit:
Blingsa. Aner ikke om man kunne spillte UT online på PS2. feck it
 

Lodin

Der Waaaah
Ok, så siste spillet som får sesongpass er Uncharted 3. Er det virkelig så mange som bryr seg om multiplayeren til det at de gidder å betale 25 dollars for all DLCen up front? Jeg ser argumentet for ting som BF og MW og til nød Gears of War, men Uncharted?

E: 22 februar er forresten lanseringsdato for Vita her til lands og alle steder som ikke er Japan eller U-land. Så sånn er det.
 

Lodin

Der Waaaah
Silent Hill 1 ute på PSN til 40 spenn. Blir å coppe så fort jeg ikke har over 9000 ting på spillskjemaet. Selvom det sikkert er den dumme sensurerte versjonen. <_<
 
Er det den europeiske eller uessaiske utgaven som er sensurert?
 
Jepp, kompisen min gjorde det
 

Lodin

Der Waaaah
Hei Sony, ta dere et tak! Neste uke får USA mer PS2: Harvest Moon: Save the Homeland, Bloodrayne og Raiden 3. Europa får øks i ræva.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Synes jeg så rykter om noe Chrono Cross på US PSN og.

Edit: Leter etter linken men husker ikke hvem som la det ut, hvem vet, kanskje jeg tar feil?
 
Chrono Cross eide, men det var faenmeg ganske sære greier i JRPG-forstand.

Gjør de noe med grafikken og sånn når de legger ut spill på PSN eller er de identiske med originalene?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Såvidt jeg veit er det bare ISO-er av PSOne-spill, pakket inn i en kladeis som funker både på PS3 og PSP.

Skal uansett ikke kjøpe meg Chrono Cross siden jeg allerede har en NTSC-U-utgave som deiser ganske greit inn på PS3-en min. :riffa: