Hva Sony har å by på fremover

Flash 11 kommer etter alt å dømme til å gjøre akselerert 3D i nettleseren til allemannseie. Ikke helt sikker på hvor alle gnøh-ene kommer fra.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
:penga:
Buggz? hjelp meg her a? langvata... html5? Det har hardware akselerert 3d, ja?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn bortsett fra at Quake Live er et eget plugin som ikke baserer seg på verken Flash eller HTML5, da.

WebGL er tøft, men støtten for det er svært liten i dag, og Flash 11 kommer etter mitt syn til å nå critical mass lenge før WebGL.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vet du hva? Jeg tror ikke flash kommer til å være den regjerende standarden om noen år (5-10 år kanskje?), med mindre de gjør noe drastisk med stabiliteten og minnebruken. Altså. Wow. Er det noe som kræsjer en av browserne mine så er det flash. Jeg kødder ikke, det er faktisk det eneste som har fått browserne mine til å kræsje.

Alienware-laptopen telles ikke i dette regnestykket, siden den kræsjer faen meg av IRC, selv om det er en stund siden den kræsja nå. :)

Jeg tror statistikken er uenig med deg. Flash kommer ikke til å dø før HTML5 utgjør et reelt alternativ (mer enn 80-90% støtte i nettelsermarkedet, pluss støtte for alle de viktigste use casene Flash brukes til). Det vil nok dø til slutt, men det er mange år igjen til vi er der.

Stabilitetsmessig har jeg ikke hatt problemer med Flash (Player) på årevis. Flash CS-programvaren derimot ...

Så, The Last of Us viser seg altså å være et Naughty Gods spill og kommer fra regissøren til Uncharted 2. The Walking Dead, The Road og I Am Legend vibber gjennom traileren, blandet med presentasjonsverdien til Uncharted serien.

Ser ut til at PS3 er aktuell en stund til. 10 kroner på at dette kommer ut før The Last Guardian.

Shinra85

Spillegals effort emo
Innrømmer at jeg kommer til å følge litt med. Kan på mange måter virke som en rimelig mer voksen versjon av Enslaved? Sikkert mindre Jak and Daxter-preg over det enn Enslaved, men uansett.

Liker ideen med frodig post-apokalypse. Liker også ideen om en verden fucked av virus, ikke nødvendigvis a-bombe.

Hadde på en annen side vært mer spennende med kun mennesker enn med monster/ zombie-shizzle, men jeg klager ikke

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det jeg likte med Enslaved var at det viste at spill også kan lage mindre historier, ikke bare sånne hvor hele klodens framtid henger i balansen.

Men dette blir sikkert bra det og.