Hva Sony har å by på fremover

D

Deleted member 91

Gjest
Endelig tar moddene tak! Forumopplevelsen har blitt fullstendig ødelagt de siste årene, godt å se det endelig er noen er med baller nok til å fortelle oss hva som er morsomt og hva som ikke er on-topic!! Ser frem til å nyte et forum fullstendig regjert av hva Buggz syns er festlig. Et bedre filter kan man vel bokstavelig talt ikke be om!
 
Prins Nicholas er butthurt.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol wut?
On February 8, 2012, your “PlayStation®Network account” will be renamed a “Sony Entertainment Network account” or a “SEN account” in conjunction with Sony Computer Entertainment’s PlayStation®3 system software and PlayStation®Vita system software updates. (Note, this change will not be applied to the PSP® (PlayStation®Portable) system at this time.)

For general purposes, this account change is a change in name only. Your username or password will not change, nor are we asking you to change them. In accordance with this transition, some necessary naming changes will be made to the TOS and Privacy Policy.

This transition is based on Sony’s goal to enhance its unique digital entertainment offering. As a series of these activities Sony started last September, PlayStation®Network will be aligned with “Sony Entertainment Network.” This helps us get closer to our goal of establishing a global comprehensive network platform of services across games, movies, music and more, all accessible from one convenient account.

Thank you for your continued loyalty and support during this transition.

Sincerely,
The Sony Entertainment Network Team
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så lenge jeg holder meg unna festningen til Playstation-kontoen min, burde det gå bra.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Gotham City imposters beta ute på PSN og sikkert alle andre konsoller
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
trenger mere Spawn og Witchblade
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Lodin skrev:
Vikke ta i det spillet med en ti fots påle. Hele konseptet stinker som en tegneserie mekka av Rob Liefeld eller Erik Larsen før de hoppa skip til Image på 90-tallet.
Noe ala. dette her:
Like utelukkende pga et spill basert på den taglinen der, de våpnene og det vanvittige skjegget der hadde eid så ubeskrivelig mye
 

Lodin

Der Waaaah
Regner med at du ikke har mindre lyst på det når jeg sier at han fighter to kloner av Hitler og en av Batman?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Lodin skrev:
Regner med at du ikke har mindre lyst på det når jeg sier at han fighter to kloner av Hitler og en av Batman?
\o/

Høres jo ut som en DC-comics versjon av Bayonetta va Asura's Wrath
 
Vikke ta i det spillet med en ti fots påle. Hele konseptet stinker som en tegneserie mekka av Rob Liefeld eller Erik Larsen før de hoppa skip til Image på 90-tallet.
Du vet det er riktig ille
Når selv Lodin ikke vil spille