Hva Sony har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
:eng: Grunnen til at han starta å gjøre det var pga. en CAD-stripe. Han har en advokatkompis som sender ut de trusselbreva pro bono og de gjør det bare for å trolle. Den ultimate bruken av coolface med andre ord.
 

Lodin

Der Waaaah
Kilden er en tråd på 4chan fra da det temaet dukka opp i den amerikanske sjappa for noen uker siden. Fyren fikk dog Schmuckley til å endre Warmachine-stripa si så han er legit.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Epic Mickey 2 kommer til ps3 med
move support
nå må jeg skaffe meg move
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ikke ferdig ennå, så hvem veit.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Trench_Rat skrev:
Epic Mickey 2 kommer til ps3 med * SPOILER * nå må jeg skaffe meg move
Føler at den spoileren der var ekstremt malplassert.
 

demake

Seksuelt godteri
Da har jeg endelig fått skaffa meg PS3 igjen etter at den kvelda i fjor (og tok mine Dark Souls saves med seg :argh:). Blir Metal Gear HD nå ja!!=D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da har jeg endelig fått skaffa meg PS3 igjen etter at den kvelda i fjor (og tok mine Dark Souls saves med seg :argh:).
De ligger jo på harddisken. Var det den som kvelda? I så fall hadde det holdt med ny harddisk. Hvis selve konsollen kvelda har du de savene fortsatt.
 
Du må formatere harddisken når du putter den i en ny ps3. Dark Souls savene var de eneste jeg ikke hadde tatt backup av.
 
Jupp. Heldigvis så fikk jeg ordna meg en backup av alt det andre. Hadde vært kjipt å miste alle savene...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Kjøper så godt som alle spill brukt. Død over Sony om de får gjennom den Orbis-greia. Men det er nok et tegn i tida uansett, er ikke lenge før alt er digital distribusjon.