Hva Sony har å by på fremover



Her er noe de viser fram på CES. Ikke at det er første gang Sony mekker skjermbriller, men denne gangen har det heatdtracking til PS4. Vil heller ha en Rift siden denne greia ikke støtter 3D. Blir sikkert dyrere og.

Jo også dette. Dagen etter at MS skrøyt over 3 mill. kryssbein. XD

 
14 februar og til 14,99 dollerz blir det mer the last of us
Ellie returns as new light is shed on her relationship with Riley, her best friend from the military boarding school they both grew up in. After inexplicably disappearing for weeks, Riley reemerges in Ellie’s life with a surprising revelation. The two sneak out of their school for the last time, leading to a series of events that will forever change both of their lives.
http://www.thelastofus.playstation.com/left-behind.html

Blir kjøpt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Instant Game Collection-oppdatering for februar!

Metro Last Light til PS3! Sheeeit, enda godt det ikke kom ut noe interessant i februar ellers. Har allerede vurdert kjøp av dette.

BioShock Infinite til PS3! Det er et spill som har fått gode kritikker. Iallfall av anmeldere som måtte burne gjennom spillet før deadline og ikke fikk tenkt seg godt nok om.

Dynasty Warriors NEXT til PSVita. Noooes, mer Dynasty Warriors jeg må spille. Funker kanskje greit å spille på jobb, men butt-J-rocken er jo halve spillet …

ModNation Racers: Road Trip til PSVita. Er vel Vita-versjonen av vanlig ModNation Racers?



Og den skumle rosinen i pølsa: Outlast til PS4. Du spiller en stakkar som er fanget i et sinnssykehus fullt av gærne mordere, og du har ingen våpen. Survival stealth-spill. Ser helt forjævlig skummelt ut.


Obs obs! Resogun forlater PS+ så hvis du ikke har en PS4 før 5. februar må du kjøpe det! Det gjelder forsåvidt også Don't Starve.
 
SNART 14 FEB \o\

Nå må vi også glede oss over at også 'murrikanerene får Murasaki Baby

Spent på det der. Med det og Silent Hill så lurer jeg på om det er på tide å bytte inn 3DS-en jeg aldri bruker.
 
Dustinhome har fått inn PS4 konsoller, alle de som preordra og ikke fikk (MEG) får nå... og det beste av alt.. er prisen.

4299,- fyfaen...

MY FIGHT MONEY!!!!
 
Reiv med meg en PS4 på Sørlandssenteret på lørdag, var den siste de hadde og de hadde forsåvidt hatt hele uka. Måtte ut med 3990 + 599 for spill og av en sinnsyk grunn ble det Knack. Det var forøvrig helt ræva og billigere på PStore. Jau jau, kjøpte den vel egentlig bare fordi jeg hadde litt til overs denne måneden , så får heller spilla komme etterpå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Starta akkurat opp Vitaen igjen for første gang i år, og la merke til at oisann der var jo ENDELIG PlayStation Mobile-tabben. På tide å smelle innom og laste ned Super Crate Box altså, NOPE for det ER IKKE DER. Seien må trekkes.

Uansett, TxK var jo på plass, og det var det jeg egentlig var inne for å laste ned (nyeste Tempest-spillet fra Jeff Minter), og jaggu har det sneket seg inn flere andre perler også. Jeg spotta både Terraria, Proteus og Dustforce, for eksempel. Nesten så jeg er frista til å kjøpe Dustforce igjen også, det er fabelaktig. Vita er fortsatt den hemmelig beste håndholdte maskina, kjøp indiene dine der hvis du ikke har PC.

Edit: Selg PS4-en din, kjøp TxK.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Basert på hva Ready At Dawn-sjefen har sagt om det spillet før, kan jeg definitivt styre meg foreløpig. Stikkordene der var større Hollywood-fokus og mer filmaktig opplevelse.
 
Fikk ps4 idag..... Har ventet på dette lenge nå, mye som har skjedd. Komplett bestillings krøll, så var det dustinhome som fucka opp med å sende email rett i spam boksen. Men så... så fikk dustinhome nye ps4 inn, og de sendte meg en mail. Jeg sa ja...send meg! Henta pakken på posten idag med en flunka ny 1 tera SSHD.... Rydda opp fuckings hele huset...., ordna opp alt. Nesten som å endelig få tak i dama du har drømt om i flere år...


Blue Light Of Death... fuck u Sony.... FUCK YOU!
 
Vær jævlig nøye med at de ikke kuker med tollpapirer sånn som CDON når akkurat det samme skjedde med PS3en min. Problemet der var at maskina måtte sendes tilbake til Sverige for reprasjon, men etter det sendte de ikke med papirer på at jeg allerede eide den når den skulle tilbake til Nårge. Det endte med at en kis fra posten dukka opp på døra med den og skulle ha tusen og no spenn i tollavgift. Det fikk han såklart ikke og etter en kjapp mail til CDON fikk jeg heller bare hele den orginale kjøpsummen tilbake. Men alt dette tullet tok såklart evigheter å fikse og med tanke på hvor lett PS4 er å få tak i blir det sikkert enda verre.
Så ja, dakars Nilo. :sukk:
 
Du kan jo trøste deg med at det enda ikke er noe å bruke den til, utenom netflix og viaplay.
 
Fikk ordna meg PS Vita, så nå fikk jeg pressa inn noen timer med Don't starve på senga via remote play.
edit:
Funker meget bra , i hvert fall lokalt. Ingen lag å spore.