Hva Sony har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Called it! For å kjøre spill i 3D må de nedgraderes ganske mye siden de i praksis må rendres to ganger. Wipeout HD er fek.s ikke fullt så HD lenger og kjører i 720P og 30Hz. Med andre ord er det tvilsomt at noen av storspilla til PS3 noensinne vil bli konvertert.

CyberK

Finner ikke på noe.
Ekte 720p og 30Hz er fortsatt ganske respektabelt i forhold til mange storspill. Men kom igjen, ingen med et fnugg av kunnskap om hvordan stereoskopisk fremvisning fungerer hadde vel egentlig forventet noe annet.

Lodin

Der Waaaah
Poenget blir vel at en fet PC og kapabel monitor koster halvparten av hva en av disse nye TVene til Sony og da får man spille Arkham Asylum, Just Cause 2 og Resi 5 i full 3D. :p

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, både ja og nei. Det er jo logisk å tenke seg at Ninty ville like lettfattelige stereoskopiske spill for hele familien, men å mekke en 3d-überHD-konsoll blir jo dyrt og går ganske imot filosofien som har tjent dem så godt denne generasjonen. Derimot kan jeg godt se for meg at de konsentrerer seg om nye spillmuligheter med 3D og WiiMote v2, men at grafikken ikke prioriteres. Siden "alle" har HD-skjerm nå blir de nok nødt til å rykke opp til 720p, men det blir nok fortsatt snakk om Wii Sports Resort 3D edition mer enn noe annet.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Sony har fremdeles de beste reklamene.

[yt]-buGYgRBrIQ&feature=player_embedded#![/yt]

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Kevin Butler burde presentere for Sony på E3 i år. Etter en hel haugh ræva reklamer har de faenmeg fått seg en innertier.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Altså, jeg har posta tidligere Kevin Butler-reklamer og de er fremdeles bra. Alt før 2009 var crêpes.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En annen ting Sony har å by på framover er tydeligvis muligheten til å betale for PSN. Betyr det at du får samme nivå på online-tjenestene som på Xbox 360? Neiiida, ikke vær teit. Det du får er et gratis PSN-spill hver måned og muligheten til å høre på musikk via XMB mens du gejmer. Eller så sier ryktene. Prisen blir omtrent som for Xbox Live, tydeligvis.

Så, ja. Veit ikke helt hva jeg skal si til dette. Kan jo fortsatt bare være rykter, da.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det er vel ikke endelig når de har gjort det i nærmere ett år.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Etter fem år med det vprste søppelet har de endelig skutt gullfuglen det siste året.

CyberK

Finner ikke på noe.
Rota meg videre fra den reklamen og fant trailer for Playstation Move:

En god del av det blir ikke overraskende Wii Sports HD, men det så ut som de hadde et par andre spennende ting på gang der.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
En annen ting Sony har å by på framover er tydeligvis muligheten til å betale for PSN. Betyr det at du får samme nivå på online-tjenestene som på Xbox 360? Neiiida, ikke vær teit. Det du får er et gratis PSN-spill hver måned og muligheten til å høre på musikk via XMB mens du gejmer. Eller så sier ryktene. Prisen blir omtrent som for Xbox Live, tydeligvis.
Som en frivillig oppgradering i forhold til gratisvarianten da, tilsvarende gull- og sølvmedlemskap på Xbox Live. Men hvis det skal funke må de vel hoste opp flere fordeler i bytte mot $50 i året, det de foreslår er jo ikke premium i forhold til hva man får gratis i dag.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, nettopp. Virker rimelig meningsløst spør du meg. Xbox Live sammenlignet med PSN er fortsatt som å være på en artig fest kontra å ha gått seg vill i en skog på veien.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Tja, et gratis PSN-spill hver måned? Kan man ta hva som helst da, f.eks. FF9/Wipeout HD, eller må man nøye seg med noveltytitler?

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvis det skal koste 10$ blir det nok no drittspill ja, om ikke vi kan spare opp.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
For their money, subscribers will get one free PSN game a month. These will be picked from a choice of two to four games
Det de til enhver ikke får solgt, kanskje.