Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Blant de nye trailerne fra Gamescom kommer denne fra LittleBigPlanet 2, og den informerer om at spillet kommer til å ha en historie og at du også vil kunne mekke din egen musikk. :byodood::byodood::byodood::byodood:

LBP2 trenger bare å være det eneren var pluss noen ekstra redigeringsverktøyer og jeg vil føle meg komfortabel med å gi det 25/10.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det bør være mye mer enn LBP1, ellers kommer ikke jeg til å gidde å spille det i mer enn de to timene jeg brukte på det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ifølge det de har lova vil du kunne snekre din egen SHMUP i LBP2, for å nevne ett eksempel. Kan jo nevne at jeg fortsatt spiller LittleBigPlanet cirka hver uke og at det bare har blitt bedre siden det kom ut. Bare smell innom "Top Rated" og spill noe tilfeldig så skal det godt gjøres å ikke finne noe som blower minden din.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, jeg ble mest satt ut av hvordan hoppinga i det spillet fungerer. Men men.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aldri hatt det problemet, men de har visstnok endra på det også i oppfølgeren.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
LBP er et av de beste spillene denne generasjonen, sånn er det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der var så fullstendig drit at jeg tviler på om det kan være offesielt. Ser ut som noe en kis i markedsavdelinga slang sammen på en fredags ettermiddag for å teste noen nye funksjoner i Flash.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jesus. Jaja, i det minste er det ikke helt på samme nivå som "All I want for Xmas is a PSP" ennå. Ennå.

Lodin

Der Waaaah
Skandinavisk reklame for Move.

Veeent litt, hvor har jeg sett de kara der før?

Sanrokumaru og broren hans har tydligvis måttet skifte beite.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om det er en svær, ekstern greie, er det ikke da like greit å skaffe seg en billig PS2?

Lodin

Der Waaaah
Nå har det fått eske og, men er fortsatt ikke annonsert. Den der greia med babbygriffen skal dog vises fram på TGS så da nevner de sikkert dette og.

Noe som faktisk ville fått meg til å vurdere Move var om de la inn støtte i Shadow. Å denge løs på kolossene fysisk ala Twilight Princess hadde virkelig vært noe.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Blir gøy å endelig spille Shadow of the Colossus. Et av de få storspillene til PS2 jeg aldri fikk spilt. Vel, det og Ico, men Ico har jeg heller ikke hørt like mye mas om. Jeg vet forsåvidt ikke en dritt om spillet utenom at det er artsy-fartsy.

IMO også. No dag 1-purchasings det der.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Da får jeg kanskje endelig spilt SotC uten at synsnervene mine gråter.