Hva Sony har å by på fremover

Shinra85

Spillegals effort emo
Likte god samuraivegen 3, så blir spenstig med nummer 4. Nettopp installert Yakusa 4, kun bare sammenligne med 3'er demoen. Update følger

Edit: er fire slåsskamper, en med hver av hovedfigurene. Slåssinga virka gull nok, mye man kan bruke omgivelsene til. Ga lite inntrykk av en helhet, though

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ja, den demoen var skikkelig døll. Fire lette slosskamper uten noen kontekst for å showcase en tung storybasert brawler, virkelig Sega?
Det eneste nye jeg merka meg var at fiendene nå av og til dropper items under selve fighten, noe som helt klart kan komme godt med. Gleder meg uansett, treern eide og detta ser ut til å fortsette i samma stil.

Lodin

Der Waaaah
Ser ut til at PS3 er en ting Sony ikke kommer til by på framover. XD
The struggle between hardware manufacturing juggernauts Sony and LG -- the latter of which claims that the PS3 infringes on a number of its patents relating to Blu-ray technology -- has finally drawn some blood. The civil court of justice in the Hague has granted LG a preliminary injunction for customs to seize and confiscate all PS3s coming into Europe (from manufacturing plants, etc.) for up to ten days. The Guardian reports that the collected consoles are temporarily being kept in Dutch warehouses until the case moves forward.

According to the Guardian, retailers are expected to have enough PS3s to last two to three weeks. Sony has the right to file an appeal to the patents office -- but far more than some boxed-up consoles collecting dust is on the line. Should the court ultimately rule in favor of LG, the console maker would be forced to compensate the company for every single PS3 sold around the world.

Lodin

Der Waaaah
Wut?
Dutch police have seized several thousand PlayStation 3s at Sony's biggest European warehouse in the latest stage of its acrimonious patent battle with LG.

LG has won a court order enabling it to seize all new PS3 across the Netherlands – including those already in Dutch homes – in a dispute that centres on Sony's allegedly infringing use of Blu-ray technology belonging to LG.
Liker at ingen i spillmedia har giddi å prøve å finne ut av hva det jeg bolda faktisk betyr.

Her kan man se, at den nye PlayStation-sertifiserte (wtf?) mobilen er den beste:

Mer da.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hu der. Jeg elsker hu der.

Ellers så holder jeg meg til Nokia 3270.

Lodin

Der Waaaah
Noen som husker Wizardry? Dette var gammaldagse RPGer hvor hele partyet delte skjerm ala. Might & Magic. Sjangeren døde ut av naturlige årsaker fordi den var stagnert og for abstrakt. Det vil si, den døde ut med Wizardry 8 i vesten tilbake i 2001, men fordi japser av en eller annen grunn elsker spilla (mens de dreit i alt fra nevnte Might & Magic til Elder Scrolls) fortsatte den der borte. Sir-Tech solgte hele sulamitten til et lite nipponsk start up for omtrent ingenting og de har siden da kværna ut nye titler minst en gang i året. Grunnen til at alt dette er småartig er fordi fjorårets spill skal oversettes og selges i USA og Europa på PSN. Jeg kommer ihvertfall til å følge nøye med på det framover om ikke annet enn som en kuriositet.

Lodin

Der Waaaah
Mens i dag har ikke Sony så mye å by på når det gjelder online. Både PSN og playstation.com samt diverse andre sider har knela pga. hackinga til Anonymous. Sony selv hevder så klart at det er nede for "sporadic mantainance", noe som høres vel suspekt ut siden de alltid annonserer sånt i forveien. Særlig siden den beskjeden måtte gå ut via twatter. Ægd!

Kjempeflott av Anonymous å ødelegge for betalende kunder for å forsvare mannen som gjorde det mulig å piratkopiere på ps3.

Berre for å sette eit anna synspunkt på spissen.

Jævla Anne Holt.

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, det er jo sporadic maintenance dersom de klarer å få siden opp igjen innimellom etter å ha gjort ting for å stenge Anon ute. That said, Anon er en gjeng med latterlige, selvopptatte duster. (Som sannsynligvis bor i kjelleren til foreldrene sine ennå.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg lurer på om de fra Anonymous, som kødder med Sony på nettet, bare har sitti på gutterommet hele livet, og ikke vet noe om verdenen utenfor.

Gutta, Sony har jo kontroll. Spørsmålet dere må stille dere er vel, Anonymous og Sony jobber kanskje sammen?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nilo er merkelig, sagosen.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bjeffer ikke Sony på feil tre? GeoHotz gikk aldri direkte inn for å gjøre det mulig å laste ned spill på PS3. Det han fikset var Other OS-skvipet, muligheten å kjøre .mkv-filer og noe annet teknisk jeg ikke er helt sikker på hva var: Uansett. Ingenting som burde vært ulovlig.

Men likevel, Anonymous er de verste horene og de tror de er så jævlig viktige.