Hva Sony har å by på fremover

Digger at dere tror anon er en slags velorganisert gruppe.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men de er jo det. På det hemmelige hacker-forumet sitt.

Lodin

Der Waaaah
De driver ihvertfall å kjører den samme modda versjonen av LOIC som de brukte mot VISA og Mastercard. Vedder på at det dabber av i løpet av dagen om det ikke har gjort det allerede og utfallet blir at Sony går etter noen tilfeldige jøder som ikke har giddi å maskere seg.

Kjører .mkv-filer via transcoding på min ikke-hacka PS3.

Ville bare påpeke dette.
Jaggu. Kan jeg (hvis jeg mot formodning var er en umoralsk dick) spille av blåstråle-rips i HÅDE i .mkv-containere fra eksterndisk og sånn? Tenker å kjøpe meg en liten dings jeg kan koble til tven som spiller av allverdens videofiler i bra kvalitet, men hvis PS3 kan gjøre samme jobben kan jeg liksågreit bruke litt mer penger og kjøpe det istedenfor.

Du kan transcode mkv til vob container, det tar ca kort tid. Alternativet er å gjøre det direkte fra pc over nettverk, men da kan du ikke bruke ekstern disk direkte på ps3.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg kjører et program som heter Medialink, det koster 20 dollarbucks men det var billigere enn å kjøpe WDTV Live-boks og ny forsterker med HDMI-innganger (skal oppgradere etterhvert) for å få 5.1-lyd fra nedlasta filer. Bare å søke det opp på Mac App Store, krever omtrent ingen setup annet enn at du sikkert vil booste kvaliteten.

Transcodinga er da noe Medialink gjør for å få PS3-en til å spille av fila siden PS3-OSet nekter å kjøre .mkv. Så du kan ikke rulle ekstern harddisk for BD-rips (som du har laget selv av dine egne filmer selvsagt).

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg ruller også medialink og kan støtte innlegget til Thinaran. Til og med verdt litt penger.

Transcodinga er da noe Medialink gjør for å få PS3-en til å spille av fila siden PS3-OSet nekter å kjøre .mkv. Så du kan ikke rulle ekstern harddisk for BD-rips (som du har laget selv av dine egne filmer selvsagt).
Et enkelt container-bytte med mkv2vob gjør at du nettopp kan rulle ekstern harddisk, tar ikke lange tiden heller. PS3 støtter .VOB container.

Lodin

Der Waaaah
Ja det der var et spill. Aner ikke hva faen som foregikk, men siden alt i spillet har navn som er hebraiske referanser og sånt som japser ikke skjønner seg på, men syns er stilig så er man sikkert en engel eller no. Uansett var det ganske standard Devil May Crying, men kontrollen sitter løst og er responsiv så det var grei skuring. Våpen plukker man opp fra fiender og systemet virker litt shumpete. Hoppepusslene var ikke all verden, men det var i det minste masse checkpoints.
Blir vel noe å myse på framover selvom de klart bomma på navnet som burde vært El Shadar.

Jeg kjører et program som heter Medialink, det koster 20 dollarbucks men det var billigere enn å kjøpe WDTV Live-boks og ny forsterker med HDMI-innganger (skal oppgradere etterhvert) for å få 5.1-lyd fra nedlasta filer. Bare å søke det opp på Mac App Store, krever omtrent ingen setup annet enn at du sikkert vil booste kvaliteten.

PS3 Media Server er også et alternativ, gratis attpåtil. Verdt å sjekke ut (SubJunk build anbefalt). Bare synd at PS3 benytter seg av Cinavia teknologi som er en seriøs party pooper.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
PS3 Media Server opplever jeg som veldig kronglete og ustabilt, but then again, og Kak kan bekrefte dette, det kan ha vært

ALIENWARE Laptoppen MIN

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Støtter Medialink .srt og andre undertekstfiler? jeg brukte Medialink veldig lenge, men mangelen av undertekst ble en for stor dealbreaker etterhvert, så jeg gikk over til PS3 media server (feature-rik men for ustabil) og senere Playback (veldig stabil og rask men mangler tekst). Er villig til å hoppe tilbake til Medialink om tekst er tilgjengelig.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Støtter Medialink .srt og andre undertekstfiler? jeg brukte Medialink veldig lenge, men mangelen av undertekst ble en for stor dealbreaker etterhvert, så jeg gikk over til PS3 media server (feature-rik men for ustabil) og senere Playback (veldig stabil og rask men mangler tekst). Er villig til å hoppe tilbake til Medialink om tekst er tilgjengelig.
Støtter undertekst via .srt og innbakt i .mkv-fila.