Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Remember: You can't spell "ignorance" without "IGN".

Nei, så den omtalen jeg også, oooog... dårlig grafikk masse bugs javel, kjempedårlig spill selv om historien er dritbra og sånt. Tenker jeg får sjekke det ut selv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da, hva har Sony på gang til Vita og PlayStation-mobiler? Jo, Super Crate Box. Som jeg kan spille på farten. Med ordentlige kontroller.



Edit: Ja, og Blops kommer til Vita det også.
The scrappy, lo-fi nature seems more fitting of throwaway entries such as the PSP's Road to Victory than the slick action of the core series. With Nihilistic, the team behind the mediocre Vita shooter Resistance: Burning Skies, on development duties, that impression isn't really alleviated in any way.
En dårligere versjon av Blops altså, det høres helt forjævlig fantastisk ut.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Første tanken var

"hva faen gjør munnspillet der"

Zooma inn og tenkte så

"Hva faen gjør en batangakniv der?"

Så zooma jeg ut og tenkte deretter

"trenger man en Leatherman til å åpne en PsVita?!"
 

Terje

mostly harmless
Leatherman-brofist. Har en liggende innen rekkevidde selv for åpning av diverse pakker og forseglinger. De teipene kan være forjævlige å få tak i.
 

Terje

mostly harmless
Enda en av de gode gamle utviklerne som blir borte. Ikke mange igjen av de nå. De og de fleste andre av de gamle utviklerne har riktignok lenge bare vært en skygge av hva de engang var, har mange gode minner om gamle Psygnosis titler, men kan ikke si å ha hatt noe særlig forhold til Studio Liverpool. Likevel, trist å se at det er kroken på døra for enda en av disse.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er kroppene deres klare? Min er. 25 års Final Fantasy-jubileum feirer de ved å gi ut en samleboks med alle Final Fantasy-spillene i hovedserien så vi snakker 21 discs (18 PSone, 3 PS2 og 1 PS3) samt en enkel UMD:









Greit den blir bare utgitt i Japan enn så lenge og da til en horribel pris på ca 447 dollas men moro lell!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
dobbelpost fordi




edit: jesus h puppekristus ca. 10 minutter og 16 sekunder inn klippet


edit 2: ser ut som spilen har re-gen helse noen jeg ikke hadde forventet
 
Synes da tydelig jeg så at han brukte noe bandasje og greier for å få helse?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nå så jeg kun på klippet mens jeg var ute å gikk, men det var da ikke noe helsere-gen som jeg så? Isåfall tar det relativt lang tid før helsa kryper opp

Ellers så digga jeg stemninga der, virka som en interaktiv thriller, kontra interaktiv popcorn-flick som Uncharted er. litt samme type gameplay, bare mye saktere oppbygning? Og det så egentlig en smule brutalt ut til tider der. Spent på videre opplegg
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Synes da tydelig jeg så at han brukte noe bandasje og greier for å få helse?

du har rett han surrer en bandage rundt armen og så begynner helsen sakte og gå opp. :doh:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Ny Firmware 4.25 gir PS+ brukere mere skylagring

Sony has confirmed that firmware update 4.25 will be released in EU tomorrow (and in US "soon"), expanding cloud storage for PS Plus users from 150MB to 1GB
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Mener jeg posta det før, men kun Japan-utgaven. Ser ut til å eie
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det gjør det, ja. A- fra 1UP:
The game blends arcade sensibilities with stealth action and a roguelike mentality, but it's honestly so much more than that. It's a unique vision in a sea of sequels and remakes. It manages to be accessible while simultaneously providing ample depth. I've put a about 20 hours or so into the game already, but there's a whole mess of content that I haven't even begun to discover. Aside from a bevy of animals and accoutrement that I still need to unlock, there's an entire piece of the map that I've yet to step foot in. It's a miracle that a game like this even exists in 2012, let alone that it made its way to our side of the world, and for that, it demands your attention.
Blir nok å skjøpe, ja.