Lasta ned demoen av Super Smash Playstation Bros. i dag, noe som tar noen timer på dette nettet. Da jeg starta den fikk jeg bare en feilmelding hvor det sto "You are running the Trial version of whatever All-Stars. Please download the full version."
Skjønner jo at de vil ha penga mine, men det var liksom derfor jeg lasta ned trial, fordi jeg ville se om det var verdt å punge ut for. Men men.
Sånn ellers har jeg spilt bittelitt Uncharted, og det er mindre irriterende enn PS3-spillene fordi man bare kan dra ei linje på skjermen og så klatrer Drake der man trykker. Så var det det med hva det sier om en av hovedmekanikkene i spillet at opplevelsen blir bedre når man bare fjerner mekanikken helt, da. Ja, og så er det nye minigames som bruker tilt og touch og absolutt alt bare fordi, og da jeg sto og gnei på skjermen for å få et avtrykk av et steinrelieff fire ganger etter hverandre mens en snarky faen sto og sa "ser ut som om du har gjort det der før!" hvert tredje sekund, vel, det var ikke årets spilløyeblikk for å si det sånn.