Hva Sony har å by på fremover

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg handla derfra én gang og det gikk ganske bra, fikk e-post innen timen elns, for hva det er verdt. Selv om det unektelig ser veldig ghetto ut.

Lodin

Der Waaaah
Hadde gjort det der omtrent nuh siden jeg fant ut at DLCet til Woot of the Samurai sansynligvis ikke slippes i Europa. Men så fant jeg ut at amerikansk DLC ikke funker med europeisk spill så :ras:

Har fortsatt lyst til å registrere meg ein UK-konto så eg får playstation mobile, men eg trur eg berre må slutte å sutre og spele dei spela eg har. Men; Vil! Ha! Supercratebox!

Super Crate Box er faktisk mitt favorittspill på Vita så langt.

Den spillen der er minst ti ganger bedre med fysiske, gode kontroller. Instabuy for alle som har utlendingsk PSN-konto.

(Jeg, jeg har coquetuille for norsk og coquetuille_us for ammerikansk. Trist at det må være så klønete, men men.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lasta ned demoen av Super Smash Playstation Bros. i dag, noe som tar noen timer på dette nettet. Da jeg starta den fikk jeg bare en feilmelding hvor det sto "You are running the Trial version of whatever All-Stars. Please download the full version."

Skjønner jo at de vil ha penga mine, men det var liksom derfor jeg lasta ned trial, fordi jeg ville se om det var verdt å punge ut for. Men men.

Sånn ellers har jeg spilt bittelitt Uncharted, og det er mindre irriterende enn PS3-spillene fordi man bare kan dra ei linje på skjermen og så klatrer Drake der man trykker. Så var det det med hva det sier om en av hovedmekanikkene i spillet at opplevelsen blir bedre når man bare fjerner mekanikken helt, da. Ja, og så er det nye minigames som bruker tilt og touch og absolutt alt bare fordi, og da jeg sto og gnei på skjermen for å få et avtrykk av et steinrelieff fire ganger etter hverandre mens en snarky faen sto og sa "ser ut som om du har gjort det der før!" hvert tredje sekund, vel, det var ikke årets spilløyeblikk for å si det sånn.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg fullførte Mutant Blobs, det var et artig spill men argh alt sånn touch-drit hater jeg. Og Vita-skjermen er mye mindre presis enn 3DS sin. Var ikke overdrevent mye av det i det minste, og tilt-brettene synes jeg funka mye bedre enn noen annet jeg har spilt slike ting på.

Lastet ned DmC: Devil May Cry-demoen til PS3 og jepp, dette er et Thinaran-spill. Hack and slash, masse fingergymnastikk, jeg liker stilen, og de greiene hvor byen transformerer seg for å drepe deg er skikkelig kule. En form for siktesystem hadde vært ok, det er jo i alle andre spill bortsett fra DMC-serien.

Ja og bossen i demoen hadde wub wub-musikk og bannet veldig mye. Sikkert no raeging på nettet over dette men jeg liker det. :D

Shinra85

Spillegals effort emo
Det der virker så jævlig voksent at jeg kjenner skjeggeveksten blir tettere hver gang jeg ser en trailer fra det

Trench_Rat

Sommerbildene våre
det er offisielt over enda ett spill som ikke trenger multiplayer får multiplayer

Er det .... ? Det er Nathan Drake med litt mere skjegg, er det ikke? Jeg visste det var noe kjent!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og til Vita, da? Jo, Persona 4: Golden. Jeg veit at Persona 4 står høyt i kurs hos flere her inne, og Golden-utgaven later til å være den beste. Gler mæ til å teste ja.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er jo et fantastisk spill fra før, og nå har den ei ekstra jente med hatt! Ser de skriver at den amerikanske er sonefri, så det er bare å shøpe den spillen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare nevner det igjen: Vita-spill er sonefrie, men eventuelle Online Pass-koder er IKKE det. Jeg må punge ut for en ny Online Pass-kode til Wipeout hvis jeg vil spille det på nett, fordi jeg kjøpte spillet i USA og brukte det med europeisk konto.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Super meatball aktig spill til PSN (gratis til PS+ brukere) kommende onsdag ser morsomt ut

edit: får PSN og vita

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Knytt er godsaker ja, svensk indie-greie som har en aldri så liten tilhengerskare på det ville internettet. Gratis saker her, og så klart her. Ser ut som om PS3/Vita-utgaven blir mer forseggjort, dog.