Hva Sony har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Ja åkei da, ikke så jævla stor spådum at Sony ripper av Nintendo. :p
Lurer forøvrig på hva de har å si om den D-paden. De har som kjent patenten på akkurat den formen og det er derfor Sony og MS har valgt så ræva løsninger så langt. Hadde virkelig eid om de gir faen og går for den.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Nytt bilde.

Hva blir bruksområdet til høyttaler-greia på kontrollen? Noe lignende som Wii, kanskje? Ser også ut til å være en knapp på undersiden, mellom stikkene.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ser mer ut som minijack til headset.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Den knappen @JævlaTango ser mere ut som en mic eller hodetelefon inngang. Men gud, jeg tror jeg dropper denne konsollgenerasjonen i starten hvertfall..

Håper det som ser ut som høytalere er en god mic. Høytalerne på Wii-kontrollene ble brukt til noe kult ca. to ganger og selv da var det strengt tatt ikke nødvendig. Det vi ser under Playstation-knappen ser ut som en inngang for minijack så der plugger man nok inn et headset og/eller mikrofon :)

Edit: Træg!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Off, hardt aa starte studentlivet samtidig som en ny konsollgenerasjon. I vprste fall ender jeg opp i samme by som en av dere og blir deres nye bestevenn.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Er spent på pris på de nye konsollene. Skal vi tippe rundt 5000,-?

Husker jeg drøya ps3 ganske lenge grunnet den høye prisen ved lansering.

Lodin

Der Waaaah
Å lansere en ny konsoll nå til den prisen vil få WiiU sine nåværende tall til å virke som Wii ved launch. :p
Men det er Sony så ja, det blir nok no sånt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg minner alle om å ikke høre på Lodin når det gjelder noe som har med konsoller og konsollprodusenter å gjøre.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kan ikke redigere på Tapatalk tror jeg MEN prisen blir ikke 5k, jeg regner med at de ikke ønsker å prise seg ut av markedet.

Men utelukker ingenting, dessverre.

Lodin

Der Waaaah
Så du er egentlig helt enig med meg, du bare følte for å påpeke at jeg tar feil?
Den greia helt øverst på kontrollen er vistnok noe av det samme som sitter i Moven. Kan tilogmed skifte farge og greier. Om man plugger i et kamera som muligens følger med maskina kan man musepeke osv.

Shinra85

Spillegals effort emo
Kan ikke redigere på Tapatalk
Evt trykk på posten din>More>Modify>Edit

Edit: Om man rocker Steve Job's eminente apparater, aner ikke noe angående 3.rangs kaffevarmere som Android