Jeg er også 100% overbevist om at den nye dualshocken enten rett ut har en skjerm og ligner på Nintendo sin padde eller den har et lite touchbrett sånn som baksida til Vitaen.
Ja åkei da, ikke så jævla stor spådum at Sony ripper av Nintendo.
Lurer forøvrig på hva de har å si om den D-paden. De har som kjent patenten på akkurat den formen og det er derfor Sony og MS har valgt så ræva løsninger så langt. Hadde virkelig eid om de gir faen og går for den.
Hva blir bruksområdet til høyttaler-greia på kontrollen? Noe lignende som Wii, kanskje? Ser også ut til å være en knapp på undersiden, mellom stikkene.
Den knappen @JævlaTango ser mere ut som en mic eller hodetelefon inngang. Men gud, jeg tror jeg dropper denne konsollgenerasjonen i starten hvertfall..
Håper det som ser ut som høytalere er en god mic. Høytalerne på Wii-kontrollene ble brukt til noe kult ca. to ganger og selv da var det strengt tatt ikke nødvendig. Det vi ser under Playstation-knappen ser ut som en inngang for minijack så der plugger man nok inn et headset og/eller mikrofon
Liker at den ikke har knapp å pause med, med mindre det blir home-knappen. Å knote med en touch screen midt oppi masse faen er ikke fett.
Ellers da? Last Guardian ved launch av PS4.
Off, hardt aa starte studentlivet samtidig som en ny konsollgenerasjon. I vprste fall ender jeg opp i samme by som en av dere og blir deres nye bestevenn.
Så du er egentlig helt enig med meg, du bare følte for å påpeke at jeg tar feil?
Den greia helt øverst på kontrollen er vistnok noe av det samme som sitter i Moven. Kan tilogmed skifte farge og greier. Om man plugger i et kamera som muligens følger med maskina kan man musepeke osv.