Instant Game Collection-updaten i juni består av Demon's Souls, ICO & Shadow of the Colossus HD, og Kingdoms of Amalur for PS3. Vita får Rayman Origins og Coconut Dodge HD.

Ser ut som jeg endelig tester ut Demon's Souls! Og jeg anbefaler Kingdoms of Amalur, det er er langt kosespill hvor du bare gjør quests og banker monstre med et temmelig bra slåssesystem. Obs: Spill på hard!
								Ser ut som jeg endelig tester ut Demon's Souls! Og jeg anbefaler Kingdoms of Amalur, det er er langt kosespill hvor du bare gjør quests og banker monstre med et temmelig bra slåssesystem. Obs: Spill på hard!

Spillet heter Reckoning, men serien heter Kingdoms of Amalur), fordi det er - du gjetta det - mer av det samme. Du får noen artige tilleggsting da, men ikke noe revvlusjonerende. Ja, og så er det et Achievement du bare kan få hvis du svarer riktig på alle spørsmålene du får fra ei irriterende alvedame. Hvis du svarer feil må du starte et nytt spill, spille deg opp i level til du kan starte på Dead Kel igjen, og spille gjennom hele DLC-questen en gang til. Så kanskje bruk guide hvis det er viktig for deg. Den andre DLC-pakka har jeg ikke testa, får se når jeg en gang blir ferdig med Reckoning. Spilte det for første gang på nesten et år for noen uker siden, det tok ca. fem minutter å lære seg det igjen. Behagelige saker.