Hva Sony har å by på fremover

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Instant Game Collection-updaten i juni består av Demon's Souls, ICO & Shadow of the Colossus HD, og Kingdoms of Amalur for PS3. Vita får Rayman Origins og Coconut Dodge HD.

Ser ut som jeg endelig tester ut Demon's Souls! Og jeg anbefaler Kingdoms of Amalur, det er er langt kosespill hvor du bare gjør quests og banker monstre med et temmelig bra slåssesystem. Obs: Spill på hard!

Thinaran skrev:
Og jeg anbefaler Kingdoms of Amalur, det er er langt kosespill hvor du bare gjør quests og banker monstre med et temmelig bra slåssesystem. Obs: Spill på hard!
Jeg har alltid sagt at med litt modifikasjoner kunne Wow vært et brukbart single player RPG, og det var akkurat det KoA føles som. God stemning, brukbart kampsystem og grei historie. Det spill du kan bare kose deg med rett og slett. Bra pc-port også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu. Vil bare si at den første DLC-pakka ikke er tingen hvis du er lei av Reckoning ( :eng: Spillet heter Reckoning, men serien heter Kingdoms of Amalur), fordi det er - du gjetta det - mer av det samme. Du får noen artige tilleggsting da, men ikke noe revvlusjonerende. Ja, og så er det et Achievement du bare kan få hvis du svarer riktig på alle spørsmålene du får fra ei irriterende alvedame. Hvis du svarer feil må du starte et nytt spill, spille deg opp i level til du kan starte på Dead Kel igjen, og spille gjennom hele DLC-questen en gang til. Så kanskje bruk guide hvis det er viktig for deg. Den andre DLC-pakka har jeg ikke testa, får se når jeg en gang blir ferdig med Reckoning. Spilte det for første gang på nesten et år for noen uker siden, det tok ca. fem minutter å lære seg det igjen. Behagelige saker.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
PS4 har så langt 48 spill offisielt annonsert. De som er i bold er eksklusiver.

• Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Basement Crawl
  • Battlefield 4
  • Blacklight: Retribution [Free-to-Play]
  • Call of Duty: Ghosts
  • Carmageddon: Reincarnation
  • Cyberpunk 2077
  • DC Universe Online [Free-to-Play]
  • Daylight
  • Deep Down
  • Destiny
  • Diablo III
  • Doki-Doki Universe [Free-to-Play]
  • DriveClub
  • Dying Light
  • EA Sports UFC
  • The Evil Within
  • FIFA 14
  • Final Fantasy (Untitled)
  • Hohokum
  • inFAMOUS: Second Son
  • Killzone: Shadow Fall
  • Knack
  • Lords of the Fallen
  • Madden NFL 25
  • NBA 2K14
  • NBA Live 14
  • Need for Speed Rivals
  • The Pinball Arcade
  • Planetside 2 [Free-to-Play]
  • Primal Carnage: Genesis
  • Rocketbirds 2: Evolution
  • Shadow Warrior
  • Silent Enemy
  • Skylanders Swap Force
  • Sniper Elite 3
  • Super Motherload
  • Super Stardust (Untitled)
  • (Another Housemarque game in development)
  • Thief
  • Tiny Brains
  • The Walking Dead: Season 2
  • War Thunder: Ground Forces [Free-to-Play]
  • Warframe [Free-to-Play]
  • Watch_Dogs
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • The Witness
  • Wolfenstein: The New Order

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nye spill på PS+ Instant Game Collection i juli:

PS3
Battlefield 3
Payday: The Heist
Saints Row the Third

Vita
Unit 13
Ninja Gaiden Sigma Plus

Hvis dere ikke har lasta ned Kingdoms of Amalur, The Cave, eller Rayman Origins, gjør det før månedskiftet.

Hadde de vært skikkelig slemme, så hadde de lansert den 9. 9/11. Bare i invers for amerikanerne, og ingen av de hadde tatt referansen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu, Hotline Miami er ute til PS3 og Vita. Cross-buy såklabbers. Seksti kroner. Alle med en forholdsvis ny Snoy-plattform veit hva de har å gjøre, og det er å kjøpe Hotline Miami (igjen).

Støtter den. Har ikke testa det på PS3 enda, kun gått i Vita versjonen men det er et bankers kjøp.

Jæveltango

Pepperoni Playboy

Mye Corporate Speech og Techno-Babble, men like fullt interessant. Virker som de har lært hva som gjorde PS1 og PS2 til så vitale plattformer. At de dropper løsninger som rent kvantitativt er sterkere, for å lette utviklingen, gir meg håp om at dette blir en god generasjon.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg bare la merke til denne pre-orderen på Zavvi akkurat nå. "Vita Megapack", med 8GB minnekort og 10 spill. Spillene er, såvidt jeg kan se, LBP Vita, MotorStorm RC, Wipeout 2XXX (som om jeg gidder å huske på de årstallene), Frobisher Says, Little Deviants, Ecolibrium, Lemmings, noe Ratchet & Clank-greier, ettellerannet Giraffe og noe jeg ikke orker å sjekke hva er. UANSETT er prisen £26 pluss frakt. Minnekortet er riktignok litt lite, men altså den prisen. LBP, Wipeout og MotorStorm er gode som gull (sistnevnte er dog litt DLC-y), Frobisher Says er en passe ålreit WarioWare-klone, Ecolibrium er micropayment-faen som ikke er verdt å teste engang, Lemmings er antageligvis Lemmings og æh ja. Finner'u deg en billig Vita uten minnekort, bare skjøp den ok, så skjøper du den pakka der og laster ned LBP, Wipeout og MotorStorm. Så sletter du dem ettersom du er ferdig med dem, og så skjøper du spella dine på kort fra England. Billig og god stemning. Det er mitt tips.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det hadde vært artig å teste. Jeg var som kjent ikke veldig begeistret for kontrollen i PC-versjonen da det kom ut.

Jeg bare la merke til denne pre-orderen på Zavvi akkurat nå. "Vita Megapack", med 8GB minnekort og 10 spill. Spillene er, såvidt jeg kan se, LBP Vita, MotorStorm RC, Wipeout 2XXX (som om jeg gidder å huske på de årstallene), Frobisher Says, Little Deviants, Ecolibrium, Lemmings, noe Ratchet & Clank-greier, ettellerannet Giraffe og noe jeg ikke orker å sjekke hva er. UANSETT er prisen £26 pluss frakt. Minnekortet er riktignok litt lite, men altså den prisen. LBP, Wipeout og MotorStorm er gode som gull (sistnevnte er dog litt DLC-y), Frobisher Says er en passe ålreit WarioWare-klone, Ecolibrium er micropayment-faen som ikke er verdt å teste engang, Lemmings er antageligvis Lemmings og æh ja. Finner'u deg en billig Vita uten minnekort, bare skjøp den ok, så skjøper du den pakka der og laster ned LBP, Wipeout og MotorStorm. Så sletter du dem ettersom du er ferdig med dem, og så skjøper du spella dine på kort fra England. Billig og god stemning. Det er mitt tips.

Jo takk, er også spent på Lemmings med touch kontroll (er en av de få som liker Lemmings på PS3). Har enda ikke Vita, men det regner jeg blir kjøpt ganske snart. Denne pakken var såpass fristende at jeg måtte slå til uansett.