Hva spiller du for tiden?

Hva med at du kommer på MSN, sånn cirka NÅ?!
 
Left 4 Dead 2 er kjedelig om man ikke spiller hver dag. Blir så vanskelig når man er ute av det.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Satan, lenge siden jeg har postet her. Nuvel. Rundet Zombie Driver i går kveld og det var jo et artig lite tullespill, kjøpte det vel for fem euro under juletjohoiet på Steam. Flashbacks til de gamle GTA-spillene, Carmageddon og et snev av Twisted Metal. Joda.

Ellers rundet jeg nettopp Mass Effect 2, hadde hatt eneren liggende uten å ha spilt det siden PC-releasen. Bestemte meg for å pløye gjennom det når all prelaunch-hypen rundt ME2 begynte å ta av. Likte begge veldig godt, men jeg sitter igjen med en følelse av at toeren var litt tynnere rent innholdsmessig, selv om alt så dritbra og shiny ut. Er det bare meg eller føltes eneren... større?
 
Jeg rundet nettopp den lille DLCen Lost in Nightmares til Resident Evil 5 sammen med søstra mi. Så slapp jeg å betale selv. Den var grei bare for atmosfæren, men ellers altfor kort (en time, men føltes som 30 minutter) og lite kreativt.
 
ut. Er det bare meg eller føltes eneren... større?
Jeg følte det motsatte. Eneren var unødvendig utstrekt med masse gjenbruk av innhold. Alle de valgfrie planetene man kunne lande på føltes totalt meningsløse og kjedelige. Dårlig filler fordi BioWare hadde satt urealistiske forventninger til seg selv når det kom til mengde med innhold ("man kan utforske hele galakser!!!"). ME1 føltes som et spill hvor gameplayet led på grunn av at spillet "måtte" være svært, mens ME2 føltes svært fordi alt innholdet var unikt og solid samtidig som at det var plenty av det.
 
Er enig i at ME1 føltes større og mer dramatisk enn 2, men egentlig er det ikke det. Når alt kommer til alt er det eneste virkelig episke man gjør i 1 å finne ut hvor Saren er hen og så forfølge ham gjennom relayen til Citadel for så å kille ham og Sovreign. Før det fiser man bare rundt målløst.
Er bare det jeg vil tippe er to tredjedel uti 2, men allerede fra man får Normandy 2 er det klart at man hele tiden jobber mot et konkret mål som er runnet inn i den der røde relayen til
midten av galaksen
for å stanse samlerne.
Om dem bare kan gi oss Hammerheaden snart nå siden det jeg savner mest er å fise rundt på planeter i kjøretøy.

Sånn ellers, fikk tak i Mountain Blade Warband betaen som er åpen for alle som eier orginalen i går, men fikk ikke testa det. Bedre grafikk og orntlig historie + multiplayer blir episke saker gitt. Forhåpentligvis kan jeg fortsatt kjøre det med tusen mann på slagmarkene uten problem. :D

E: Vel det gikk jo akkurat som forventet...

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har også Warband, men takket være den rævatreige nedlastinga har jeg ikke fått testa det ennå. Med på en runde i løpet av helga, Lodin? Vi satser på det.

Sånn ellers fikk jeg pakke i dag. Den inneholdt Ace Edgeworth: Miles Investigations Attorney. Game of the fucking year. :D
 
Eneste negativet er vel det at de løy og man kan ikke spille selve kampanjen. Er vel sånn betaer er.
Uansett er deathmatchen gloriøs.
 
Har spilt Lost in Nightmares som en DLC-episode til Resident Evil 5. Den er kortvarig, men koster bare rundt 40 spenn så det er ikke noe problem. Episoden er en throwback til Resident Evil 1, med utallige referanser og et herskapshus som mest av alt er en mini-versjon av det REmaken. Det ser ut som hva remaken ville gjort om det var full 3D og i HD, så rent produksjonsmessig er det herlig med lite gjenbruk og sånne ting som gjør at man ofte kan føle seg snytt hva DLC angår. Pacingen er også mer likt hva vi så i de første RE-spillene med langt færre fiender, mer pressende atmosfære og selvsagt mindre ammo. Hvis de hadde hatt med en sekvens som dette i hovedhistorien til RE5 så tror jeg at jeg ville endt opp med å likt det mye bedre.. det kunne vært jævlig kult å plutselig komme i en sittuasjon hvor man føler seg langt mer hjelpesløs. Så jo, kortvarig men uansett en fin tommel opp! Prisen er helt riktig i forhold til lengden, og opplevelsen er solid og anderledes fra hva vi fikk i første omgang.
 
Hva om Lost in Nightmares var mer som et forsøk på å se om de kan blande det nye gameplayet med stilen og atmosfæren til de eldre? De sa jo at det neste i serien skulle være "nytt", om jeg husker riktig.

Håper jeg har rett.
 
Spilte litt Lost in Nightmares, men jeg klarte ikke finne det siste passordet til den pcen (har funnet 1 og 2) så jeg ragequitta. Er den "gamle" kameravinkelen opplåsbar eller bare en secret?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Tror du aktiverer dem med å inspisere døra i starten 3 ganger. Har ikke testet selv.

Uten at jeg har spilt det selv og hvis man ser bortifra om det er fett eller bæsj, så synes jeg detta er slikt dlc burde lages. Genuint nytt content som er utvikla spesielt som dlc til en billig penge. Om det bare er en times tid langt er ikke noe jeg raeger over, siden det er det som er fordelen med dlc over en hel utvidelsespakke. Ser det er mange som klager over at dette kommer "for seint" også, som jeg synes er rimelig aperunk kritikk. JA VI VIL HA MER LAUNCH DLC PLIZ.
 
I dette tilfellet er det heftige mengder fanservice siden huset i visse områder er helt identisk med huset i RE1, men akkurat i dette tilfellet syns jeg ikke det var noen dårlig ting.
 
Da var jeg ferdig med Fallout 3 gitt. Jeg hadde spart Point Lookout til sist, siden jeg har hørt at det skulle være den beste DLCen. Jeg antar at den var grei nok, men opplevelsen ble helt ødelagt av bugs. Ikke noen verdig slutt på fallout eventyret for min del i allefall. Jeg synes The Mill lett var den beste DLCen, da den faktisk var awesome mens de andre egentlig var ganske begredelige. Jaja.

Nå blir det vel å knote litt rundt på Trine eller karre meg nærmere platinum på Demon's Souls mens jeg venter på at Heavy Rain skal dumpe ned i postkassa mi.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ble ferdig med Spirit Tracks som jeg har spilt litt av og på siden jul nå.
Jeg kjenner jeg kunne skrevet veldig mye om hva jeg likte og hva jeg ikke likte med dette spillet, men jeg tror ikke jeg gidder å overanalysere noe mer enn jeg må. Vi tar det derfor på enkelt listeformat:

NICE: Blant de beste dungeonsa i noe zeldaspill.
ASS: ALT som hadde med forbanna toget å gjøre, insta-gameover fiender (få den møkka ut av zeldaen min asap), fløytetullet (prøv dette på bussen engang), überkjedelig overworld.

Riktignok fjerna det alt som var kjipt med forgjengern, men de adda så mye nytt tull at jeg veit ikke helt om jeg sitter igjen med et bedre spill eller ikke... =/


Ble også ferdig med STALKER: Call of Pripyat og det var bare kos hele veien gjennom. Gleder meg fælt til vi begynner å se litt mods til det.
 
Halleluja, jeg klarte nettopp Expert på alle campaigns på L4D1. Nå kan jeg endelig føle meg som en mann!
 
Jeg hadde den første skikkelig episke konfrontasjonen min i Call of Prompyat i går som virkelig fikk spillet til å bli Stalkete. Jeg skulle snike meg inn i basen til Mercsene sør-øst på første kartet og bøffe en laptop, men blei ferska halveis opp trappa. Siden det bare var en fyr inni lokalet ga jeg faen og beina bort til PCen og tenkte jeg fort kunne poppe ham ovenfra. Det viste seg derimot at det var fler oppe så jeg innså at å overleve dette var rimlig håpløst.
Jeg ga derfor beng og hoppa over gelenderet i et suicidalt forsøk på å styrte ut, men by now er det og folk ved hver inngang så dette kunne aldri gå bra.
Så kommer meldinga om at en blowout er på vei. Når det skjer går alt til helvete og man må søke ly eller bli instakilla. Inni det gamle bygget jeg befant meg i var det heldigvis en slags kjeller så jeg hoppa ned der og satsa på å holde fienden ute. Forhåpentligvis ville de ta til fornuft og finne seg et annet sted å gjemme seg.
Det skjedde såklart ikke. Istedet ble det en langvarig kamp hvor jeg måtte passe to trapper mens idiotene prøvde å poppe av et og annet skudd. Så kommer blowouten og alt blir rødt.
Når den endelig var over gikk jeg opp ene trappa og fant 11 daue mercs strødd omkring på gølvet. Såklart var allerede inventoryet mitt fult, men en av dem hadde ihvertfall en fet hagle med tønnemagasin som jeg slepte med meg.

En ting er ihvertfall sikkert, neste gang jeg kommer tilbake til det kartet skal jeg ta en tur innom og utslette samtlige av dem en gang til siden alle som dauer i blowouts blir zombier. :qen:
 
Klarer nesten ikke like L4D2 mer. Spawningen er HELT ødelagt. Driver med Expert og finalene går som regel utrolig bra helt til en tank spawner RETT bak meg og slår med ned. Om jeg skulle være så heldig at den spawner lenger vekk, er det som regel en jockey/charger som tar meg kombinert med horde. Det er en annen ting med toeren, ingen av de nye specials er gode med unntak av spitter. Jockey går omtrent aldri å slå vekk før den treffer deg og charger er bare odjaoiwdajjli