Killzone 2 var et spill jeg mislikte på starten. Jeg syntes først at det var altfor "tungt" å styre, spesielt sammenlignet med mitt første FPS på konsoll, CoD 4. Men jeg måtte jo bruke mer tid på det enn jeg egentlig hadde lyst til siden jeg brukte masse penger på det. Endte opp med å trives veldig, og det er få spill som gir deg den samme krigsfølelsen som Killzone. Helghast er også de beste fiendene siden nazister, er bare synd at protagonisten og hans kompanjonger er dritkjipe.
Mmen det er flere småting som irriterer meg. Som for eksempel våpnene, som ser jævlig barske ut, men de virker så svake. Jeg skyter en romnazi 15 ganger, før han til slutt dauer av sult. Det er også altfor få interessante våpen, og flammekastern er patetisk.
Mmen det er flere småting som irriterer meg. Som for eksempel våpnene, som ser jævlig barske ut, men de virker så svake. Jeg skyter en romnazi 15 ganger, før han til slutt dauer av sult. Det er også altfor få interessante våpen, og flammekastern er patetisk.