Jeg er litt late to the party, men jeg runda nettopp Mass Effect. Har hatt det i rundt et år nå, men satt det tilbake i hylla etter at jeg syns starten var dørge kjedelig.Den trege starten i The Citadel kombinert med det bedritne meny- og inventorysystemet som irriterte meg såpass mye at jeg ikke gadd å spille det noe mer. Så plukka jeg det opp igjen her for et par dager siden, og 15 timer senere knerta jeg sistebossen og det første jeg tenker er at "dette må jeg spille igjennom enda en gang før jeg spiller 2ern". Da jeg først aksepterte det uelegante systemet og den jævla Makoen
argh
storkoste jeg meg. Jeg bedrev også noe tvilsom levling, så enkelte partier ble såpass hønnvanskelig at jeg bare satt ned på Casual en stund uten at jeg skammer meg over det.
Uansett, jeg bøyer hodet mitt i skam for at jeg avskrev det såpass tidlig, og nå skal det renegades for alle penga sånn at jeg har to savefiler å fortsette med i ME2.

Uansett, jeg bøyer hodet mitt i skam for at jeg avskrev det såpass tidlig, og nå skal det renegades for alle penga sånn at jeg har to savefiler å fortsette med i ME2.