Hva spiller du for tiden?

Drauden

SGs kollektive lillebror
Uff, den sekvensen hvor Meryl og Johnny prater om forholdet deres samtidig som de skyter mange baddies var så uutholdende at jeg døde litt inni meg.
Likte heller aldri Drebin. Uinteressant fyr. Og Sunny, fy faen. Eller emo-Naomi, hun var vprst.

Det er vanskelig å like det spillet, men jeg prøver. Snake Eater HD-remake må snart komme slik at det siste MGS-spillet jeg spilte ikke var MGS4.
 
Nye Raiden er nye Grey Fox. Gamle daua av å bli tråkka litt på av en kjip Rex, mens den nye...
stanser et jævla hangarskip med bare en arm og så dreper en haug med karer med bare et sverd i kjeften.
 
Synes det er vanskelig å komme seg igjennom et område uten og bli oppdaget eller slå noen i svime. Også har jeg begynt og hate ryggproblemene til slange. Men utover det er jeg fornøyd.
 
MGS1 og halvparten av MGS2 (les: tanker'n) er fortsatt best når det gjelder "level-design" som skal brukes til sniking. Synes ikke det er lagt skikkelig til rette i de andre spillene, og det hele virker litt tilfeldig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Etter to spill har han lært gitt.

Kanskje det er bedre level design i MGS1 og MGS2, men det slår ikke å krype gjennom en jungel i MGS3. Mulig det bare var meg som ikke ble så irritert av kamuflasjebyttingen man må foreta seg.
 
Snake Eater vil for alltid være min favoritt. Håper bare at 3DS-versjonen vil la deg bytte kamuflasje på touchskjermen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Etter to spill har han lært gitt.

Kanskje det er bedre level design i MGS1 og MGS2, men det slår ikke å krype gjennom en jungel i MGS3. Mulig det bare var meg som ikke ble så irritert av kamuflasjebyttingen man må foreta seg.
Nei, det var ikke bare deg. Likte å samle kamoen fra bossene også, The Fear ble brukt en del selv om den mildt sagt er litt stress å ha på seg.
 
MGS3 er glimrende spill, med et par irritasjonsmomenter som at kameo-byttinga ikke bare var en hurtig meny, og førstehjelpsgreia som ikke egentlig var så morsomt i det store å hele - men poenger er jo å slippe å bruke det.

Sånn alt i alt ligger nok MGS3 høyere opp på lista en MGS2 gjør, og ikke usannsynlig på samme nivå eller rett under MGS1.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, Peace Walker er det beste i serien. Men det er en spinoff av MGS3, så sånn er nå det da.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Runna nettop The Witcher 2. Dette spillet eide. Dette var alt, takk for meg.
 
Nye Raiden er nye Grey Fox. Gamle daua av å bli tråkka litt på av en kjip Rex, mens den nye...
stanser et jævla hangarskip med bare en arm og så dreper en haug med karer med bare et sverd i kjeften.
Det var en heroisk innsats, Lodin. Frank hadde ikke noe å leve for. :(
Fyren funker ikke ass. Folk grein over han i to, men synes han kledde den rollen rimelig bra.Å snakke med lav stemme og sverdherje i beste fanservice gir meg brekninger. Mye på klage over hva fireren gjelder, merker jeg.

Eneren er det beste. Og kjempe-Genome soldieren fra VR Missions \m/
 
Fikk nettopp Wii-en min på nett, og oppdaga at de har gjort stats over tiden du har brukt på forskjellige spill tilgjengelig... 340 timer og 59 minutter på Mario Kart Wii... To uker av livet mitt! Yay!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I ledige stunder hender det jeg finner fram 3DS-en og tar noen slag med Rødge Råcer 3D, siden det er en bra spill. I sjokkerende nyheter har jeg nå kommet fram til der hvor spillet faktisk blir bra, bare litt under halvveis gjennom Grand Prix-modusen. Det er en kjent sak at AI-en i RR-spill stort sett er der for å holde deg med selskap under løp fram til du låser opp løp i Category 2, og nå begynner det faktisk å bli nødvendig å kjøre taktisk og lære seg banene bra for å vinne. Det er også først nå det blir tydelig hvor forskjellige banene er, og hvor mye du må variere taktikken for å ha gode sjanser for pallplass. Så, ja. Anbefales hvis du har en 3DS.