Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, for da kan du spille Ridge Racer 3D så du hva jeg gjorde der eller.
 
Man kjøper en masse potensiale stort sett og sånt er det noen av oss som liker. Min brukes bare til Streetpass Quest og Pokeymans.
 
Starta opp Pokèmon Black i dag.
Har ikke spilt det siden i februar eller noe.
Var skikkelig deilig å sette seg ned med det etter knallhard detektivarbeid i L.A Noire.

Men jeg er av den typen som ikke greier å bare spille 1 spill. jeg må ha 2 som jeg holder på med til enhver tid, så jeg er veldig usikker på hva som skal komme i tillegg til Black.
 
Tid for mer mas om Terraria siden jeg fant en kartgenerator. Hva vil jeg finne på den svevende øya? Gudene veit, men om jeg kjenner spillet rett så er det sikkert nesa til Dagon som killer meg med et hit.

 
bosstårn \m/

Spilte meg ferdig med Beyond Good And Evil for litt siden, og det var helt et helt greit opplegg.
Synd at det ikke var mer sideoppdrag, ting man kunne låse opp(det jævla perlespillet ugh) og generelt en mer awesome frihetsfølelse. Kunne vært noe langt mer. Men men, vi får se.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal spille. :ehm:
 
:eng: Bosstårn bygger man sånn at de er lettere å håndetere når man maner dem fram, kan skyte gjennom gølv og tak samt slippe at andre fiender spawner midt i kampen. Er fortsatt en stund til jeg kan mane fram Eye of Cthulhu, den første bossen der så det er bare delvis bygd.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
Venter på feriepenger.. Spiller Forza 3 på xbox.
 
Altså, jeg spiller Destroy All Humans på pshton 2'n.
Satser på at det finnes folk her inne som ikke har spilt det, så jeg skriver et kort sammendrag og y0.
Du er en alien. Rasen din har mistet evnen til å forplante seg, og driver derfor å kloner seg selv. Problemet er at hver klone blir dummere enn den forrige, og man har funnet ut at det er spor av helt pur alien-DNA eller hva faen i menneskehjerner, så det er din oppgave å extracte det. Dvs å brøyte opp skallen og ta den med deg for å overlevere den til masterbossen din, eller noe.
Arbeidsoppgavene mine så langt, har bestått i å meie ned verdiløse jordmennesker med den elektriske gønneren min, lese tanker til kuer, sprenge bygninger med UFOen og typiske romvesen ting. Humoren i spillet her er noe jeg kan relatere til. På et tidspunkt(aner ikke hvorfor) så ble gjort noen eksperimenter på noen kuer, så de lyste grønt pga radioaktivitet og sprengte på impact. Blabla, måtte forkle meg som orføreren og forklare at det rare som har skjedd i byen i det siste og skyldte like gjerne alt på kommunisme og metangassen i kuene selv. Det er også verdt å påpeke at det er noe Havoc fysikkmotor inn i bildet og når du flyer rundt i den UFOen og plukker med deg kyr, mennesker, biler og shit med bortføringsstrålen blir det som å hekte noe til et strikk som du kan hive rundt på måfå. Du vet ikke hva du har gått glipp av, før du bruker telepati til å føre en ku over et vann, for og så drukne den.

Nei, liker det her så langt
 
Dette eksisterer på Wii også? Er det det samme spillet? Alltid syntes det har sett sånn småfrekt ut.
Her i gården går det i portal 2 som jeg syns er himmelsk bra. Også fikk jeg kjøpt god og war 3 og f zero dc for en femtilapp.
Gleder meg til å fyre opp god og war, men sånn min dagligdagse situasjon med portal ligger an, så blir det ikke med det første.
 
Ble inspirert av Zeldathonet til å spille Ocarina of Time igjen med dama, og det spillet begynner virkelig å vise sin alder. Har tatt en pause ved vanntempelet nå, kommer vel til å spille det ferdig i løpet av sommeren men ikke akkurat nå. Ellers er vi i ferd med å pløye gjennom Metroid Prime-trilogien, er på toeren nå, og selv om det er litt dårligere enn enern pga at jeg ikke helt digger light world/dark world-dynamikken sier ikke det så mye i og med at enern er forrige konsollgenerasjons soleklart beste spill. Good times, Wii-styringa gjør allerede briljante spill enda bedre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så lenge du senker forventningene litt til når du skal sparke igang Metroid Prime 3: Corruption så blir det bra. Ikke at det er dårlig, det er bare tydelig at Retro traff så bra med Prime at de virkelig, virkelig begynte å slite da de skulle gjenta suksessen for andre gang.

Ja, og så kan du spille Metroid: Other M og se hva du synes. Jeg liker det, og er vel nesten aleine om det.

Mer da: Selv spiller jeg litt Rädda Joppe, Död eller Levande: Dimensions til 3DS siden jeg har hatt lyst til å teste ut Dead or Alive og fordi det er underground å spille spill man ikke får tak i her til lands. Og... vel, det er et veldig teknisk slåssespill med et ganske teoretisk enkelt og greit grunnprinsipp som blir fryktelig komplisert når du skal ta alle variasjonene og motangrep og timing og sånt med i betraktningen. Heldigvis er det med en enspillerdel som forteller deg en historie (med et metrisk jæveltonn cutscenes) samtidig som det lærer deg mange av de viktigste konseptene, og lar deg prøve dem ut i interaktive opplæringsbiter. Håper det går an å spille leksjonene om igjen når jeg er ferdig, for det er omtrent ti prosent av det som sitter.

Grafikken ligger omtrent på linje med litt halvgamle PS2-spill, men det ligger også litt i art direction. Team Ninja har gått for renskårne og ukompliserte modeller og omgivelser, og pussig nok pøst på noen halvekle shadere rundt omkring. Fanservicen er ikke kjempepåtrengende, men innimellom dukker det opp noen sekvenser som er rimelig flaue. Nuvel.

Uansett, et høydepunkt så langt er historien. Nevnte enspillerdel leverer sammendrag av plottlinjene fra alle tidligere Dead or Alive-spill, fortalt gjennom minneverdige kamper og nevnte båtlast med cutscenes. Min oppsummering av historien i Dead or Alive Dimensions:



Så, ja. Det er ganske artig. Si fra hvis noen er med på ånnlajn-greier.