Hva spiller du for tiden?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du fulgte ikke med i helga altså? Det blir som å si at Terminator er akkurat samme filmen som Terminator 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var det bildet som var størst.
 
Nå begynner Terraria å gelle her. For de som ikke vet så er det Minecraft i 2D med masse grafikk stært fra gamle spill, men mye mer å bygge enn storebroren sin. Da får det bare være at skaperen er anti-Notch og for tiden har tatt livet av seg pga. internettdrama.

 
Minecraft vinner for det er 3D da
 
Minecraft har ikke så jævla mange ting å mekke, NPCer å tiltrekke seg og bosser å utfordre. Kommer ikke til å holde i lengden tror jeg, men det er fin variasjon.

Pluss sjekk de bøse brillene jeg har fått meg. =D
 
Kjøpte meg MGS4 for tredje gang siden junior har knekt de forrige cdene. Og jeg aldri har fått spilt det no særlig, og jeg har alltid vært Metal Gear Solid fan.
Nettopp knerta Laughing Octopus, som jeg syntes var ei kul dame, helt til det ble irriterende. Synes det er lett nå ihvertfall. Spiller på Solid Normal tror jeg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Mantis var irriterende, Octopus var skummel, Wolf var litt utfordrende... mens Raven fløy rundt deg og skjøt raketter på deg mens tårnet du satt i falt sammen... og alt dette hendte i øst-Europa om natta.

Raven var den kuleste bossen.
 
Jeg kommer aldri til å tilgi Kojima for å gjøre avførings-Jonny til en viktig karakter.
MGS4 var i det store og hele skuff. Men faen, den slutten. \o/
 
Det som traff meg mest i spillet var når avførings-Jonny fridde. :yoshi:

Kan være fordi jeg holdt på å få slag av det andre som holdt på samtidig, men men.