Hva spiller du for tiden?

Tenkte jeg skulle få valuta for gullmedlemskapet mitt på xbox live i kveld, og bestemte meg for å teste multiplayeren til assassins creed. Det var egentlig ganske fett, spesielt når det "løsner" og du begynner å eie. Befriende forskjellig fra noe annet jeg har testet av multiplayer, men veldig uvvant og tunggrodd i starten.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Spiller igjenom Old World Blues (new vegas dlc) også har jeg begynt å spille Socom igjen oh gud så hardcore det spillet er
 

Javi

elsker dette landet
Har endelig kommet noenlunde i gang med FF7 Crisis Core. Koser meg med det så langt og hjertet varmes av små henvisninger til enkelte ting i syveren. <3

Det eneste som er litt irriterende er hvordan det DMW-hjulet virker litt random med når det stopper under kamper. Jeg foretrekker å ha kontroll på når limitbreaks brukes. Føles som om limitbreaksene bare kommer i tide og utide(nå er det ikke egentlig negativt med limitbreaks, men det føles litt waste å feks få masse healing når det ikke trengs i det hele tatt).
Men det har ikke så fryktelig mye å si, jeg koser meg ihvertfall.
 
Crisis core er og blir kosekos. Beste psp-spillen. Enig i det du sier Javi, spess levelsystemet virker veldig random..

Men altså, mitt barndomsspill Stronghold fulgte plutselig med pre-ordren av Stronghold 3 på Steam! Gjennomført middelalderstrategi og beste kampsystemet. Elsker det
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Om dagen spiller jeg Battlefield: Bad Company 2 og skiten rocker truse. Elsker at man faktisk trenger litt samarbeid for å klare seg. Om noen har kalaset må dere sende meg en PM. Spiller som regel medic fordi det er sånn jeg ruller. Support i multiplayer er HELLS YASE. Også har jeg plukka opp Pokeyman svart og det er grommere enn senka 240 med høl i eksosen. er på vei til femte gym og koser meg glugg ihjæl. Føles bra med bare nye pokeymans. Bra lei zubat-helvete.
 
Grevlinghelvete. Enda en grunn til å spille spillet det :riffa:

Får adde at jeg snart har totalrunna oot3ds bare for å virke litt kulere.
 
Spiller litt GTA: San Andreas om dagen for å få en bedre forståelse av hvor hardt det er å vokse opp i dårlige hoods. Lei av av å bli beskutt av div. gjenger hver gang jeg skal handle litt klær, klippe håret og spise drittmat. Samtidig er det jævla kjedelig å måtte forsvare områder gang på gang på gang på gang på gang. Hvis man tar over flesteparten av områdene, blir det til slutt at gjengen din selv klarer å forsvare seg selv? Samtidig er tanken på det å bøffe en buss og ta med en haug av bangers og arrangere den største drive-byen ever som krever 'spect blandt mine likesinnede. Blir som å leve drømmen.

Mvh:
Gangstakisen.
 
Eneste måten å få slutt på gjengkrigene er ved å ta over 100% av LS. Men ikke gjør det før du kommer "tilbake" til byen siden
spillet på et punkt setter deg tilbake til null i gjengkrig når man blir sendt til Frisco.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kult.

Selv spiller jeg Doom 3 om igjen. Kjøpte den QuakeCon-pakka på Steam, som ga meg 34 spill fra Bethesda og id Software. Ikke at jeg skal rable så mye om Doom 3; jeg vil bare påpeke at jeg digga det da jeg først spilte det, og jeg synes egentlig det nesten er bedre nå. Klart, det er korridorer og monster closets; det er også et spill som demonstrerer hvor bevisst hver eneste korridor og monsterskap er bygd og plassert. Etter en stund gjenkjenner du mønstrene i designen, og da er det rimelig imponerende at spillet føles som om det foregår på et bestemt sted og ikke bare i en serie rom. Og: Det som står sterkest er at spillet i så stor grad baserer seg på omgivelsene og ikke bare monstrene for å skape en kulten stemning. Sci-fi-maskineriet har også en iboende ondskap, noe id tydelig la stor vekt på da de mekka Doom 3. Bare et par små eksempler:




Så, ja. Liker'e.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hvis du liker treern må jeg få anbefale tilleggspakka (Resurrection of Evil) fra Nerve, som jeg faktisk hadde det mer gøy med enn hovedspillet.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg rådigga også Doom 3, kanskje på tide med en gjenspilling snart?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du liker treern må jeg få anbefale tilleggspakka (Resurrection of Evil) fra Nerve, som jeg faktisk hadde det mer gøy med enn hovedspillet.
Fulgte med i pakka den også, vettu. Står også på programmet.

Sånn ellers: Dæven steike jeg gleder meg til Rage. ^^
 
Doom 3 er godsaker det, men det ser ikke ut til at du bruker duct-tape mod'en som fester lommelykta til rifla?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Han holder det ekte, mao.

Joda, jeg brukte den mod-en i sin tid