Hva spiller du for tiden?

Kan dere ikke se at det er en shoop?????
 
Spilt et par-tre timer nå, og fy farken så fett det er. Glad jeg ikke har sett så mye footage på forhånd denne gangen, for her er det "ooooooh shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit"-øyeblikk i bøtter og spanner. Elsker det.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dette spiller jeg om få minutter.

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I går spilte jeg første match i en Dominion-turnering (kortspillet ja) online. Førstemann til fire wins går videre og jeg møtte han som vant forrige turnering. Det gikk slik:

shark_bait.png


33-32 på siste matchen altså. Ett poeng! :penga:

Sånn ellers kjøper jeg meg Battlefield 3 etter jobb.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, er det en spillklient du kan gæme med over nett, eller sitter dere med hver deres oppsett?
 
Er ganske ferdig med Batman føler jeg. Har en del Riddler diddler igjen, men de gidder jeg ikke bruke så mye mer tid på enn at jeg soper opp noen hver dag. BF3 får noen matcher hver dag, men jeg har aldri vært helt stor på de spilla. Dog jævla fett som alltid. Dark Souls får meg til å ræge fordi det er vanskelig og New Vegas får meg til å ræge fordi det kræsjer ved demningen så da er det ikke så mye annet å drive med. Tenker derfor jeg legger inn Sims Medieval igjen og prøver meg på sjørøverpakka de slapp for en stund tilbake. :p
Jo også skal jeg såklart spille dette:

 
Classy kontrast det der i forhold til det å drukne simmene i svømmebasenget, eller å la de drite på seg og sulte ihjel på et lukket rom uten en dør.

Får nesten lyst til å fyre opp Sims 1 igjen.
.
 
Medieval har ikke all friheten som de vanlige spilla har og det ræger faste fans over. Det det derimot har er missions som gir spillet konkrete mål samt at EA har latt Maxis få holde på fritt. Har medført at spillet har drap, tortur, alkohol og horer. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og en reklame hvor Black Scrubs overspiller så det renner.

 
Jeg liker at tommelen min er del av et minimeme. Runda for øvrig spillen nå, det tok litt over 9 timer og var gloriøst hele veien.

(Ja, nå snakker jeg om Uncharted 3 igjen.)