Hva spiller du for tiden?

demake

Seksuelt godteri
Mitt fjes når jeg kom til minigamesene hvor man må grave etter skatter med Knuckles og løpe om kapp med Shadow.



Heldigvis kan man bare drite i dem. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der er mitt fjes da jeg testa Sonic Generations, heldigvis kan jeg bare drite i det...

...og spille Deadly Premonition om igjen. Begynte rett på Hard med en gang jeg var ferdig, går for alt av samlekort og sidequests denne gangen. Siden jeg ikke er autist bruker jeg guide, for fy faen noen av sidequestene er kreative, for å si det mildt. Har spilt i to dager og kommet såpass langt at jeg skal køle på nedi sagbruket (som bare er det mest ubrukelige brettet i hele spillet), grunnen til at jeg ikke er kommet lengre er rett og slett fordi at noen av oppdragene du kan ta i kapittel 2 krever at du spiller kapittelet om igjen til de rette omstendighetene oppstår. For eksempel må du besøke en viss person på et visst klokkeslett og ja forresten det må ha regna hele ettermiddagen ellers er hun ikke der. Brukte kanskje en time bare på å få det til å skje i det hele tatt. Uansett har jeg radioen (spilte gjennom hele greia forrige gang uten den, kan si den gjør litt forskjell) og en fastnøkkel jeg kan twoshotte Shadows med, og den kommer aldri til å bli ødelagt. Det er koz. ^^

PS fortsatt en bra spill.
 
Du kommer til å hate hard når du merker hvor mye skudd tåler. Får litt lyst til å fyre det opp selv igjen, har til gode å runne det. Emily for øvrig <3

Testa trialen av The War of the Worlds i går og likte det godt nok.

Gameplaymessig minnet det meg mest om Prince of Persia, dog med en langt tightere kontroll. Fortsatt av den type spill der hoppinga krever dødelig presisjon og frustrasjonen av det å være asfaltpynt pga det kom fort fram. Når det er sagt, er ikke spillet spesielt gjerrig med checkpoints, så jeg kan tilgi det.
Ellers synes jeg artstylen i sin gloriøse svart og hvihet var kul.


Det blir dog litt for mørkt litt tider, og det er ikke alltid like lett å se hvor det er meninga at man skal hoppe. Soundtracket satt som støpt, også har man i tillegg Patrick Stewart som forteller historien mens man spiller. Ser fort at han kan bli et hatobjekt når man må spille over en del gang på gang på gang. Litt på gjerdet i forhold til om jeg skal kjøpe det eller ikke.

Kjørte også i gang co-op i Renagde Ops i går.

Kort fortalt et spill der du herjer rundt i kjøretøy, skyter drit og tjener opp XP points slik at du kan skyte enda mer drit. En slags krysning mellom Return Fire og Tyrian.
Du har fire folk å velge mellom, som har hvert sitt kjøretøy og spesialevner. F.eks ei dame kan kalle inn luftskyts, mens en annen kan aktivere et skjold rundt bilen. Spillet sporter også en ganske kul splitscreen-mekanikk der skjermen ikke er statisk(dette kan dog velges) men den vrir og vender seg etter hvor man er i forhold til hverandre, og når man er nær nok så går det ut i fullskjerm.


Virket som frameraten var litt ute å kjøre til tider og det kan være ekkelt å se hva som skjer på skjermen til tider, men det er levbart.

edit:
Glemte å nevne at det er ett av de spilla med ræva design, så hvis du dør er det eneste du kan gjøre å sitte å se på mens kompisen din spiller. For det er det man vil når man spiller co-op.
 
På PC er det fem folk å velge mellom. Gordon Freeman er med i kjerra si fra Episode 2 og spesialangrepet hans er maurløver. :smugdog:
 
Begynt å spille litt FF13 igjen. Sist jeg spilte det(over ett år siden) så kom jeg meg til The Archalyte Steps og det er en grei plass å dasse rundt på for å lære seg kampsystemet igjen.
Merker at selv på slow blir det til tider hakket for kjapt for meg, og det er litt stress å følge med på menyer samtidig som man skal få med seg hvilke statuser fiendene og laget ditt har, så å spille som en support class er litt mas. Kommer nok å bruke litt tid på å herje rundt her for å bli litt bedre igjen før jeg fortsetter med historien.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du må jo mekke et Paradigm hvor du har en Ravager eller noe i tillegg til Synergist. Spilte det litt her for et par uker siden selv, det eier fortsatt og jeg har ikke engang en kvart anelse om hva det heter der jeg er eller hvorfor jeg er der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Husk at du kan trykke trekant for å caste før alle greiene i køa er fylt opp. Hjelper bra med å få på Stagger innimellom.
 
Ye, fant ut det ettehvert. Hjalp definitivt på. Klager heller ikke over at Lightning lærte seg ruinaga. Leste for øvrig at crystariumet selv på chap. 11 er cappa, og man får ikke den siste levelen opplåst før man har runna spillet i tillegg. :sukk:

Oh well..grinde seg opp for å ta den jævla king behemothen som instakiller karakteren jeg spiller som hver gang. :argh:
 
Halo: Combat Evolved Anniversary. Beste HD-remaken som finnes så langt.
 
Vits om hvorfdan en remake av et fps fortsatt er bedre enn alle andre FPS gitt ut dette året, som også er en remake av gamle FPS. :smugdog:

edit: in before MEN BF3 HAR JAGERFLY
 
FYFAEN DET HER FINNER JEG MEG IKKE I