Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
DP var fett helt til jeg kom til det området hvor det var masse cunts som krøp rundt i taket. Da ble jeg bare oppgitt og skrudde av, for så å aldri se på det igjen.
Samle alle de sju knoklene du finner rundt på kartet før du stikker til galleriet. Først prater du med Forrest sånn at bikkja stæler knoklene, finn dem igjen så du får revolver med evig ammo. Sleng så innom Brian på kirkegården og lever fra deg knoklene for å få Wesley Special. Begge de våpnene er gullgode mot Crawling Shadows. For å dælje dem bare venter du til de snur seg mot deg, så går du et bittelite stykke forbi dem slik at du unngår angrepet, og så snur du deg øyeblikkelig og blæster. Med Wesley Special hender det at du får på stagger kontinuerlig slik at du tar dem etter noen sekunder. Eller bare spill på Easy, der kan du til og med angripe dem uten at du må få dem til å angripe først.
 
Swtor er litt sånn meh. Wow med star wars teksturer og voice. Meh.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jah, jeg fikk spelt litt og ble ikke videre entusiastisk. Jeg er så allergisk mot storydrevne emmemos så jeg fikk skikkelig utslett når introen til duden din viser helt tydelig at scenen er allerede satt og du har bare å tråkke gjennom en forhåndsbestemt (sikkert med no branching riktig nok) historie.

Det toppa seg når jeg skulle redde en npc som jeg fikk en filmsnutt på, og når filmsnutten er ferdig så står det 4 andre spillere og venter på å gjøre akkurat det samme. Online og énspillerstory går sammen som olje og vann.

Måtte også knise litt hver gang jeg så en asset de hadde brukt fra mass effect dragon age kotor. Mest så var det idle-og-prate-animasjonene til folka, men mener jeg kjente igjen noen lydeffekter her og der også.
Ja også femshep-stemmen på dametrooper da ^^.

Edit: Skikkelig star-wars følelse her! Ikkeno mass effect i det hele tatt!
 
Noe pussig som er på ferde i den videoen med anatomien. Hovedsaklig at hodene er for små, tror jeg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ooof. Så trassig ut. Kjenner jeg godt kan styre unna
 
Testa demoen til SpaceForce: Rogue Universe, som er et slikt åpen-verden trade/combat/RPG-spill.
Ikke spilt noe i denne sjangeren tidligere, sett bort i fra at jeg fløy rundt i Solar Winds uten mål og mening og den erfaringa kom til nytte her og tydeligvis. Ble mye lesing av manualen, men har kommet til et såpass nivå at jeg nå kan fly og holde ræva mi i kamper, og har begynt å trade litt. Virker kult nok så langt i hvert fall.

 
Det der ja. Jeg husker faktisk nøyakyig buttkiss av hvordan det var, men jeg tror jeg syntes det var ålreit.
Forøvrig er Darkstar One nedlastbart til 150 spenn på 360. Vel enkelt space exploration, men jeg diggere. Lurt litt på å coppe den utgaven.
 
Det går for 62kr på dampkrefta-butikken. :riffa:
Får teste demoen av det der og etterhvert. Prøvd deg på X3? Bladd litt gjennom manualen til Terran Conflict. Blir et jævla livsverk å få spilt det der ordentlig virker det som.
 
X2 og 3 har jeg prøvd å spille noen ganger og det ender alltid opp med :psyduck:. Skulle ønske noen kunne mekke en rom pew pew som var lett å hoppe inn i som DS1, hadde gameplayet til Freelancer og dybden til X. X4 skal vistnok være litt lettere å spille så vi får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har X3 på DVD, faktisk. De forsøkene jeg har gjort på å få spilt det begynner og slutter som regel med at jævla Starforce-faen nekter meg å spille i det hele tatt, men en gang fikk jeg tak i noe snusk som gjorde at jeg fikk spilt. Konkluderte med at det var enklere og nesten like morsomt å komme rundt Starforce som å få spilt X3, utviklerne skal virkelig ha for at de har gjort VERDENSROM SCI FI LASER FAEN SMELL BANG BANG så knusktørt.
 
Det der tror jeg aldri blir no mer enn en techdemo.
Og sånn ellers finnes alltids Evochron serien som mekkes stort sett av en fyr. Jeg har ikke testa dem, men det sies at det er Derek Smart bare med litt mer realistiske spill som faktisk fungerer og litt mindre angrep på cola-automater.
 
Downa den demoen i stad faktisk. Prøve å gi en rapport i løpet av kvelden hvis det blir spilt.
Er i hvert fall jævlig positv til det at man kan lande på planeter.

Og forresten
Er det noe man kan gjøre for å få åpna .pdf-filer i steam-browseren? Lei av å alt+tabbe ut for å lese manualer.
 
Jeg og Klaymen har fått litt dilla på Mario Party etter helga, som dere sikkert har fått med dere. Ellers prøvde jeg meg på Super Mario Sunshine for et par uker siden, men det endte med at jeg ble meget aggressiv så jeg slutta.

Da Klaymen klarte å stille vekkeklokka til 2030 for meg da jeg skulle opp halv ni for å bestille Black Sabbath-billett, fikk jeg et enormt behov for å drepe noen, så da begynte jeg på MW3.