Hva spiller du for tiden?

Hvem faen prioriterer en remake av faens Halo DENNE HØSTEN.
Jeg. Og fordi det er en remake av et av tidenes beste FPS-spill som har eksistert på konsoll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å lø, akkurat ferdig med Deadly Premonition på Hard. Gikk for 100% denne gangen, dvs. alt av sidequests i tillegg til alle samlekorta. Fikk alle korta, men å ta alt av sidequests utgikk av den enkle grunn at det er en quest helt på slutten av spillet hvor du må ta alle tre bossene på rad for å få en rakettkaster med evig ammo. Ikke at det er så fryktelig vanskelig, men det er skikkelig dølt og den rakettkasteren er totalt verdiløs siden det ikke er noe å bruke den på etter at du er ferdig med spillet. Altså, bortsett fra de tre Other World-bitene du må spille gjennom på nytt for å få samlekort men effort. Så, ja. Irriterende nok må du spille gjennom spillet en tredje gang for å få Easy-achievement, så jeg tar vel det seinere.

Uansett, Deadly Premonition er et sånt spill som de aller fleste antageligvis vil synes er noe forbanna skrot, men hvis du godtar at det bare er en del som er skrekkelig dårlig i det, så vil du få mye ut av det som faktisk er genuint bra. Her er mer om dette.
 
Beklager, men Goldeneye 007: Reloaded var ikke så jævla bra at det gjorde no.
Nei, men det var Goldeneye 007 til Wii i hvert fall.
 
Fått beta for de to store MMOene som kommer ut i år/neste år, men drit i det for Diablo fuckings tre beta > alt =D
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
sitter å storkoser meg med Rayman origins demoen synd at ingen kommer til kjøpe spilen siden det drukner i andre AAA utgivelser denne høsten
 
Hvis det får utviklerene av Raymond til å føle seg bedre, så likte jeg det første spillet.

Ellers går det fortsatt i Final Fantasy 13 her. Møtte på eidolonen til Vanile i går, og det nærmeste jeg kom til å vinne den kampen var å overleve lenge nok til at curse drepte meg.
Trass det faktum at jeg brukte mine sols, at crystariumet er så godt som fylt opp for både Vanile og Fang, var det ikke nok. Blir nok litt mer grinding.
Prøvde meg også på noen upgrades, men klarer virkelig ikke å bestemme meg for hva som skal oppgraderes eller ikke. Ikke fan av å måtte dicke rundt for å finne ut hvilke components som gir deg bra multiplier og hvilke som ødelegger multiplieren. Kjipt system.
 
Plukket opp Siren: Blood Curse igjen og har spilt meg opp til kapittel 10. Sitter igen med et litt variert inntrykk av det. Synes spillet trass i sin frustrasjon, gjør seg best når sniking er den eneste mulighetene du har. Straks du får henda i et slagvåpen så er det instant-fuck-you-mode og ingenting står i veien for deg. Verst av alt er dog eskorte-oppdragene. Bella får Ashley til å framstå som tidenes karakter, og hu seiler glatt inn på lista som kanskje den desidert verste karakteren jeg har vært borti. Ellers er shibitoene kule folk. Sightjacka så mye sprengt at jeg ender opp med å sitte og se hva de tar seg til. Hu som var stengt inne i heisen er min favoritt til nå. XD

Hvordan synes folk det måler seg opp i forhold til Forbidden-spillene? Hørt at de skal være en del vanskeligere.
 
De er vanskeligere fordi kontrollen er mer ræva, man ikke har særlig med våpen og de fleste karta har en eller fler shibitoer med rifle som kan instakille deg når som helst. Altfor frustrerende for min del og jeg syns de gjorde ting bedre på PS3.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Særlig. Du quitta fordi du ble så redd på Bella sine brett.

Jeg runda det, og slutten på spillet er såpass boss at jeg vil si det er verdt det.
 
Ikke så mye redd som at jeg ble frustrert. Av samme grunn som at jeg ikke liker Project Zero. Det finnes to punkt på skalaen over folk man spiller i survival horror hvor jeg ikke gidder delta. Det ene er når man er ei forsvarsløs lita jente og i andre enden er man en topptrent soldat med masse gønnere. I midten er folk som Harry Mason og James Sunderland.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Oh man oh man, jeg spiller Halo: Combat Evolved Anniversary. Er ikke så mye å si som ikke ble sagt for ti år sida, men det er kult hvor lett det er å glemme at det er føkkings ti år siden når man ruller med det nye malingsstrøket. Vet ikke heeelt om jeg ville anbefalt det til noen som aldri spilte originalen, ettersom mye spiller på nostalgien (beste delen av spillet er sannsynligvis å skifte mellom den nye og gamle grafikken hver gang man kommer inn i et nytt område, bare "wow faen haha det så dritt ut ass"), men det er fortsatt hella morro. Historien som ikke ennå har bæsja fullstendig på seg, de åpne karta og den bpste warthog-fysikken. Nye grafikken er decent og gjør en grei nok jobb, selv om det er litt trist hvor mye de tilsynelatende missa pointet et par steder. Noe av det som gjorde at Halo funka for meg var at siden hardwaren ikke var så kraftig måtte de kjøre på med en del minimalisme når det kom til teksturer og generell arkitektur, mens i HD-graphixa er det bare glorete blå lys overalt og det ser til tider ut som et helvetesdisco. Syns fortsatt spillet er penere og mer stemningsfullt med den originale grafikken.

Ikke testa multiplayerkarta ennå, men det er skuff at de ikke gadd å remake multiplayeren i sin helhet. Den var riktignok busted som faen med pistolen og sånn, men det var fortsatt fryktelig festlig. Istedet får vi seks oppussa kart (fire fra Halo, ett fra Halo 2, og ett fra Halo PC) som alle kjøres i Reach-motoren. Er kanskje ikke så rart at de ikke vil splitte opp brukerbasen siden de fleste shitkids har hoppa over til CoD, men men osv.