Hva spiller du for tiden?

D

Deleted member 91

Gjest
Gulch er ikke med, det er det verste. På en annen side er Gulch allerede i Reach så whatevs. Er i det minste Hang 'Em High, Headlong og Beverkroken.
 
In other news kan jeg melde at Valve har driti seg ut med Dota 2, og at det egentlig er ganske balle med tanke på gameplay. Bare sånn i tilfelle du tenkte å snuse på moba-sjangeren og tenkte at Dota 2 var et godt alternativ.
 
Vel, jeg overdriver, og posten min gjelder egentlig bare folk som er vant med Heroes of Newerth. Problemet er at Dota 2 føles tregt og sluggish for de som kommer fra HoN. Den beste måten å forklare det på er som å løpe på asfalt til å hoppe inn i en gjørmepytt som når deg til knæra (mens Leauge of Legends' gjørmepytt når deg til livet). Kvaliteten på selve spillet og alt rundt er selvfølgelig tilnærmet perfekt (Det er tross alt Valve som leverer greiene), noe som gjør det enda verre at de har bæsja på leggen når det gjelder det mest kritiske.

Går så langt som å si at Heroes of Newerth er et mer casual-vennelig spill enn Dota 2 med tanke på gameplay også. Det er mer fluid, mer responsivt - I forhold til Dota 2, som bygger på Dota og har adopta sære "regler" (les: limitations fordi DotA var en wc3mod) som hindrer god flyt i spillet), og ikke minst har HoN gått sin egen sti når det gjelder balansering, som har skiftet mer mot kortere matches (30 min average i HoN mot 45 min i Dota 2), mer fokus på at forskjellige hero roles (support, ganker, carry etc) er viable i en lengere periode av spillet.

Blir rotete, er småfull, blir nok et Dota 2-emne snart.
 
Mja, de har pacet det veldig likt orginale DotA, fordi det skal være nettopp det, problemet er at de tydligvis ikke har skjønt at Dota går treigt fordi det kjører på et gammelt spill.

En ting som er litt moro er at et lag bestående av random folk fra de beste HoN-lagene spiller Dota 2 nå, under navnet Hontrash, og eier så og si alle de store Dota-lagene, de skal spille mot de ukrainske gooberne som vant en mill usd til uka og kommer mest sannsynlig til å gruse dem og.
(tldr; mixed team fra HoN stomper etablerte Dota teams i Dota 2)
 
Særlig. Du quitta fordi du ble så redd på Bella sine brett.

Jeg runda det, og slutten på spillet er såpass boss at jeg vil si det er verdt det.
Vel, ble nettopp ferdig med Blood Curse...
Slutten :psyduck:
Virkelig :psyduck:

Noen skulle virkelig stoppa fyren som skrev det der fra å gå så apeshit som han gjorde.
Ødela litt synes jeg. Skjønner ikke helt hva det plottet dreide seg om, eller om jeg kom seirende ut av det hele. Får vel ta seg en ny runde langt inn i framtiden og se om man får med seg noe mer da.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
=D

Les gjennom alle tingene du har samlet, og du vil etterhvert forstå akkurat hva i hælvete som skjedde i løpet av spillet. Ganske gjennomført syntes jeg, og ja slutten tar av og vi får en Evil Dead-ending som eier.
 
=D

Les gjennom alle tingene du har samlet, og du vil etterhvert forstå akkurat hva i hælvete som skjedde i løpet av spillet. Ganske gjennomført syntes jeg, og ja slutten tar av og vi får en Evil Dead-ending som eier.
Ga litt mer mening da, ja. Skulle nok hatt litt flere historielementer, for det er fortsatt noen høl som skulle vært tetta. Bra opplegg uansett. Etter å ha satt mooden som de gjorde gjennom hele spillet, synes jeg den slutten bare ble helt malplassert. Men,men.

Plukka opp ICO/Shadow HD-remaken her om dagen og har lagt ned de fire første kjempene. Å få spilt Shadow med ordentlig framerate var hovedgrunnen til at det ble kjøpt og ting har så langt vær smørglatt. Kult gjensyn, men det blir selvfølgelig ikke det samme å se kjempene for andre gang.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mens jeg skal se kjempene for første gang, gleder meg. Må bare spille ihjel Skyrim, Skyward Sword og Dark Souls først. Og Super Mario Land 3DS.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tok en liten pause fra Skyrim i går da jeg oppdaget at min Las Vegas-venn på PSN satt og prompa seg gjennom Metal Gear Solid HD Collection. Etter litt tung pusting og svetting bestemte jeg meg for å spille gjennom MGS1 igjen.

Hadde ikke spilt dette på sikkert 7-8 år, så det var jo litt artig å se den jævlige grafikken igjen. Skuespillet var fortsatt bra, og jeg satt og tenkte på hvordan dette spillet må ha blåst vanlige folk vekk da det kom (sjekka Gamespot-anmeldelse - 8.5, 8.5, 8.5 HVA FAEN GAMESPOT?!).
Litt tungt at kameraet er ute etter meg og at kontrollene generelt er relativt dårlige i forhold til det de nyere spillene, men jeg koser meg læll. Jeg spilte et par timer, skal snart sloss mot Raven. Det blir sikkert fett.
 
Kjenner jeg gleder meg til MGS HD-collection. Tviler på jeg gidder å spille 2ern igjen, men Snake Eater blir et hyggelig gjensyn og Peace Walker skal være gode greier så det blir nok fint å endelig få teste det.
 
Hvis jeg først skulle valgt ut tidenes beste spill, er det en stor sjanse for at MGS1 hadde vunnet. Det var historien som virkelig blåste meg over ende på den tiden. Gameplayet var selvfølgelig total baller, men spenninga over hva som skjedde videre og historien var det som virkelig gjorde MGS1 til den opplevelsen det var.

HD-samlingen skal definitivt i hus.Å få spille 3 med 60 fps blir bra.
Peace Walker har bare stått i hylla siden jeg kjøpte det, og spiller det definitivt heller på PS3'n enn på PSP'n. Synd Portable Ops ikke ble med i denne pakken.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvorfor i all verdens står det på norsk? De eneste som har lov til å ha innstillinger på norsk er små barn, Yetipants. Det der er det vprsteste jeg har sett i hele dag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvorfor i all verdens står det på norsk? De eneste som har lov til å ha innstillinger på norsk er små barn, Yetipants. Det der er det vprsteste jeg har sett i hele dag.
Fordi jeg tok bildet fra xbox.com som stiller inn språk vhja. geolocation og xbox.com bruker jeg såpass sjelden at jeg ikke har giddet å endre på det aka. hold til helvete kjeft.

Antall timer totalt aner jeg ikke, men jeg kan jo tippe. Tror jeg brukte kanskje tjue første gang da jeg ikke hadde peiling, omtrent like mange andre gang da jeg spilte på Hard og skulle ha alle oppdrag og alle korta, og hvis telleverket i spillet kan stoles på (tips: Det kan det ikke) brukte jeg litt i overkant av seks timer trede gang da jeg bare peisa gjennom på Easy.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
DP var fett helt til jeg kom til det området hvor det var masse cunts som krøp rundt i taket. Da ble jeg bare oppgitt og skrudde av, for så å aldri se på det igjen.

Ellers spiller jeg for det meste MW3, på live selvsagt. Campaignen og andre singleplayerspill sparer jeg til juleferien.
 
Da hadde du ikke riktig våpen enda. Veggfittene bruker man hagle med evig ammo eller hva faen på. De er no sinnsykt pain i arslet helt til man lærer seg mønsteret deres og så blir de bare en minor man kan leve med.