Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare vær obs på at det spilles på samme måte som Metroid Prime: Hunters, dvs. at høyrehendte holder DS-en i venstre hånd og styluserer med høyre hånd. Mine tips er god støtte til underarmene, å brette høyre lillefinger under DS-en, og å holde DS-en som en venn du er komfortabel med å henge rundt og ikke som om du er Jaws i ferd med å knuse strupehodet til James Bond.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bare vær obs på at det spilles på samme måte som Metroid Prime: Hunters, dvs. at høyrehendte holder DS-en i venstre hånd og styluserer med høyre hånd.
I Hunters kunne man da speilvende kontrollen slik at venstrehendte ikke ble helt rævkjørt (som vanlig).
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har du spurt i kassa? Eska er vel såpass svær med det stativet at de ikke gidder stille den ut.
Jepp, spurt hver gang og de sjekker et eller annet på dataskjermen sin, så det virker som om de rett og slett har vært utsolgt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sist jeg sjekka var ikke "The Iron Throne" eller "The Vale" europeiske land.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Sist jeg sjekka var ikke "The Iron Throne" eller "The Vale" europeiske land.
Av en som er opptatt av å olde alle andre, så hadde jeg forventa at du var litt mer oppdatert på Europakartet
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
OK. Nå har jeg ruga på dette lenge nok, men nå er grensen nok. Er det off-topic? Ja, selvsagt:

*kremt*

SHINRA85: DU BEHØVER IKKE SITERE NÅR DU SVARER PÅ DET SISTE INNLEGGET I TRÅDEN.

Takk for meg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
1/10 trolling, cock.
 
Brukte en stund i går kveld på å få startet opp GTA4:EFLC, fikk endelig spilt et par minutter i dag da:



Hu dama er meg før jeg skrudde det av igjen umiddelbart etterpå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Den dansinga eier og du vet det.