Hva spiller du for tiden?

Ble akkurat ferdig med Discworld II - Mortality Bytes! (jeg spillte de amerikanske utgaven, i Europa heter det Missing Presumed...!?), og spilldesignmessig retter det opp i så og si alt av feilene det første spillet gjorde. Dette spillet har en perfekt vanskelighetsgrad og puzzledesign er langt mer logisk uten å gjøre det for åpenbart. Men der Discworld 2 var langt bedre enn det første, så var Discworld 1 bedre på både atmosfære, grafikkstil og stemmeskuespill. Til tross for at det fortsatt var Eric Idle, virket det det som manuskriptet var noe svakere. Helhetlig trenger du en walkthrough foran deg nesten til enhver tid dersom du skal nyte Discworld 1, og som spill fungerer Discworld 2 mye bedre. Hadde det første spillet hatt den mindre obskure og mer logiske puzzledesignet til det andre, ville Discworld 1 vært en klassiker, og Discworld 2 vært den noe skuffende oppfølgeren.

Desverre vet jeg ikke om en stabil måte å spille Discworld: Noir på, så det må bli lagt på is, inntill det en dag fins en enkel løsning på problemet.
 
Desverre vet jeg ikke om en stabil måte å spille Discworld: Noir på, så det må bli lagt på is, inntill det en dag fins en enkel løsning på problemet.
Enkleste er å skaffe det til Playstation. Har for øvrig lyst til å hive meg rundt med begge en dag. Spilte litt av Discworld 1og det var ganske stas. Minus det at det var et eller annet pikk med savinga som gjorde at det ikke ble noe mer spilling av det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Windows XP Mode and Windows Virtual PC, available on Windows 7 Professional and Windows 7 Ultimate
Bare sånn at Lodin ikke skal begynne å grine om noe.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Dessverre, fikk den brukt av min gudmors sønn i Irland for et tiår tilbake fordi han så hvordan jeg stirret på den i hyllen. Så eventuelle klistremerker er nok fortapt. :penga:
 
Ere ikke det ene så er det det andre. Nå har jeg fått ny 360 i hus og da viser det seg såklart at Kinecten ikke klarer å plukke opp lyd lenger. :ras:
Og Modern Warfare 3 var ikke særlig artig. :p
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Da har jeg gått til anskaffelse av Mass Effect 3, men ble møtt av no onlinepassings.Kjøpte det brukt, så har ikke koden. Trenger jeg det? Går jeg glipp av noe vesentlig for single player-opplevelsen? Har planer om å spille gjennom Mass Effect: Infiltrator på ifonen min, men jeg får vel overført alt dillet der i fra over til ME3?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
EA kan seriøst dra til helvete. Som bruktspill-fantast, så hater jeg denne utviklingen her.

Virker som om jeg må ha Online-pass for å få maks ut av Infiltrator også >_<
 
Nei det gjør man ikke. Bruker man en gammal save med ikke helt mongo valg kombinert med Infiltrator og det minigamet i oppslagsverket som og finnes til iOS har man mer enn nok readiness.
 
Bruktspill er usedvanlig sjelden verdt å bruke pengene på, med mindre det er virkelig billig. Mass Effect 3 har da vært under 200 lappen flere ganger allerede på nettbutikker som play.com.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Bruktspill er usedvanlig sjelden verdt å bruke pengene på, med mindre det er virkelig billig. Mass Effect 3 har da vært under 200 lappen flere ganger allerede på nettbutikker som play.com.
Problemet med å handle spill fra utlandet er at Gamestop ikke tar i mot de. Jeg selger unna alle spill jeg er ferdig med.


Takk for svar, forresten. Ser ikke ut som jeg går glipp av av alt for mye. Samstundes så ser jeg at et online pass koster skarve 800 poeng på XBL, så kommer sikkert til å anskaffe det for å sperge gjennom alt jeg kan.
 
Det skal sies at multiplayeren til 3 er veldig ålreit. Det er en simple horde mode hvor man sammen med tre andre dreper bølger med diverse AIer. Ikke veldig orginalt eller innspirerende, men har ennå til gode å se noen klage over den.