Hva spiller du for tiden?

Joda, men det har story mode også fant jeg ut. Når man plukker opp de tre databrikkene med arkiver eller hva det er åpnes et nytt brett hvor man spiller gjennom historien til et av dyra. Her kommer det virkelig til sin rett siden tinga man gjør er så sinnsyke og teksten som forklarer dritmorsom. Når man så klarer det får man tre nye databrikker på neste survival run.
Tok løvemora istad og de matkrava til den jævla familien ass.
 
Kjøpte meg FIFA 13 i dag. Selve gameplayet er ikke så nytt siden jeg har spilt det i demoen, men EA har virkelig bombardert oss med nye features og en ny plattform for å laste ned user-generated content. Akkurat nå laster jeg ned Addecoligaen - med alle lag - inkludert Glimt - som en eller annen gærning har laget. Kjenner jeg kommer til å bruke absurd mye tid med dette spillet.
 
Hmmm... akkurat det med Addecoligaen hørtes jo interesannt ut... eller er ikke Moss FK med der heller lenger?

EDIT: hah, faen, de er så ræva nå at de ikke engang er i Adecco, men i 2. divisjon. Langt nede også. Tsk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
StarEye er nå den kuleste fyren på forumet.

Finns bare en fugl i Norge, en fugl i Norge, en fugl i Noooooorge, finns bare en fugl i Noooorge, KRA KRA KRAKRAKRA KRAKRAKRAKRA KRÅKER
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pga. svake mennesker og sånt testa jeg litt Dishonored i dag tidlig. Tror jeg brukte to timer på å få ferdig første brett. Som i, det er ålreit å bare loffe rundt og kikke, ikke det er for vanskelig (spiller på Hard og det virker helt greit). Mer om det seinere.

Og ellers, da? Har stort sett spilt LittleBigPlanet til Vita og har sikra meg første gulltrofeet (for å fullføre hele historien uten å dø). Det er ganske så ålreit, gitt. Vil bare nevne at jeg tok feil angående det der med evig liv/ikke evig liv; på bossene har du ikke evig antall liv, men på vanlige brett har du det. Uansett er det drøssevis med kule brett, samme gadgets som i LBP2 (gripekloa, kastehanskene og ikke minst kanonhjelmen dukker opp igjen), masse fete setpieces og jaggu er de små ekstrabrettene skikkelig artige de også. Ett av de mer vriene er en sabla ålreit Spy Hunter/Road Warrior/sånne små jalla LCD-racingspill-klone hvor du må zoome rundt på en elektrisk motorvei og knuffe til lilla biler mens du unngår blå biler og finner poengsoner. Tok en god stund å få tre stjerner på det, men jeg klager ikke så lenge dette er musikken som spilles:


PS trenger coop-partner for å få tak i de siste premieboblene. Det må da være noen andre her som har LBP til Vita? Skrik ut.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Leker meg med Forza Horizon-demoen på burken. Verdt å laste ned bare for å høre det HORRIBLE norske stemmeskuespillet. "Velkommen til Horizon!!". Selve spillet er veldig gøy. Det ser alvorlig bra ut for å være på burken, kjøringa er tight og sandkasseverdenen ser ut til å ha skikkelig potensial. Jeg husker jeg drømte om et slikt type spill når jeg spilte Need for Speed, back in the days. Tenk å bare få cruise helt fritt rundt i en åpen og spektakulær verden. Vel, nå kan man det.

Synd de ikke har en radiokanal med litt rolige greier. Der er tre kanaler (Selvfølgelig med norske radioverter) som alle spiller Madeon, Arctic Monkeys, Skrillex og den type musikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det krever jo at noen andre har Vita, heh heh.
Altså. Det blir litt barnslig å dra den der når det om kort tid nærmer seg at det er fem Vita-eiere på forumet.

PS når dere kjøper dere Vita for å spille Tearaway, da får pipen en annen låt tenker jeg.
PPS fortsatt den beste håndholdte maskinen reint hardware-messig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Liksom derfor jeg spesifiserte det da.
 
Fyra opp nye Worms nå og... det er Worms. Men det er mer Worms Armageddon og spilla før det enn den nyere dritten. Har sikkert noe med at Sega endelig ikke har noe med utgivelsene å gjøre.

Her kan vi se da at man kan mekke egne brett og at jeg suger i å mekke egne brett.


Som vi ser er Fetthest og Kak representert med to av de nye markene. Repsektivt en svær rugg som er treig, men gjør masse skade og en liten jævel som er kjapp som et helvete.


Noe annet nytt er at det ligger vann og fysiske gjenstander på bretta. Her drukner Nabbe fordi han er nubb.


Sistemark på laget er da Sjutten som lusker der oppe med en plan. Den gikk såklart i dass.


Så ja, det er klassisk Worms med ganske mye nytt. Ikke alt funker like bra (vann :argh:), men det kan skrues av og stilles inn sånn man vil ha det. Stemmer for dette på multistreamen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fetthest [...] en svær rugg som er treig, men gjør masse skade
En bemerkelsesverdig presis beskrivelse av min hverdag, det der.
 
Gjorde som ham over meg og fyra opp Dishonored tidlig som den snusken jeg er. Med mindre noe går i dass så er dette uten tvil GOATSE med god margin. Hjertet! Hvaltorturen! Blinking! Fiifan ass.