Hva spiller du for tiden?

Fifa 13 Ultimate Team all the way. Laget mitt er jævla bra, jeg er jævla dårlig. Noe som har ført til oppdagelsen at jeg muligens har tourettes syndrom, eller har bodd i Bergen for lenge.
 
Hater Ultimate team. Det koster spenn for å holde på med det og det tar altfor mye tid. Merkelig nok har de serverne aldri problemer, mens det vanlige onlinespillet knapt fungerer skikkelig en knapp måned etter lansering. Jævla EA.
 
Ikke brukt all verdens kronasjer på det hitill. Kanskje 200 kr. Spilt meg til en del coins, og hatt litt flaks med kjøp og salg, nå er laget ganske komplett, og skal kun bytte ut to spillere.

Neuer
Lahm-Badstuber-Hummels-Alaba
Schweinsteiger
Götze - Müller
özil
Reus - Gomez

Vil ha inn Ribery og Robben, men koster en del.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dumme dritter som gjør sånn! :ras:
 
Ferdig med ep.3 av Walking Dead og synes ikke den var så voldsomt bra.
Greit kjipt at man ikke kunne redde Carly. Ved siden av Lee og Clementine, synes jeg hu var den beste karakteren aka rollefiguren.RIP Valgte dog å la Lilly komme tilbake på RV-en, så litt kjipt at hu stikker 5 sekunder etterpå. Møter vel forhåpentligvis på henne igjen.
Duck har jeg mislikt siden dag 1, og Cathy har jeg vært rimelig likegyldig til, så bryr meg ikke akkurat om det. Blir spennende å se hvordan ting blir med barten jeg ikke kommer på navnet til framover. De nye folka trass den korte tiden har allerede etablert seg som twats.

Merker at jeg ikke er like gira på å spille ep. 4 som jeg var før 2(som var helt jævlig bra for øvrig), men rimelig uaktuelt å ikke gjøre det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kan jo nevne det at jeg endelig har startet på The Walking Dead, et stykke inn i første kapittel og selv om forhåpningene er høye grunnet masse hype fra ca alle i hele verden leverer det. Gleder meg til å komme meg videre men skal forsøke å spille når ingen er hjemme for den atmosfæren "nytes" best alene.
 
Problemet mitt med episode 3 er at
det fikk meg til å føle at valgene jeg tok i 1 og 2 betydde shit i 3. Jeg har holdt mer med Lilly enn Kenny opp til da, så at resultatet er at hu driter totalt i hva jeg mener om den tyveri-situasjonen som ender opp med hu dør eller stikker av føles veldig feil. Man kan selvfølgelig si at det er en zombie-apokalypse og ting skal gå til helvete, men for et spill som touter om at valgene du tar er viktige, føltes det ikke akkurat sånn. Hadde håpet at slutten av den konflikten der skulle være at man måtte velge enten Kenny eller Lilly, men spillet tok det valget for deg

Sånn er det.
 
Ikke spilt FM de siste årene, med unntak av FM12 på Ipad når jeg sitter på flyplassen. Har hørt fra kunder at FM13 nesten bikker over til at det blir for mye å holde orden på. Dat rite? Isåfall lar jeg det ligge, har ikke tid til det lenger.
 
Kjenner meg igjen i det - men for travle karer som oss har de innført Classic mode. Det er det samme som det vanlige spillet, bare uten all microdritten, mediadritt, treninger og muligheten til å sette opp kampplaner sånn at man kan skippe kamper. Man kan også delegere vekk mye av de kjedelige greiene til assistent og sportsdirektør. Det eier, man kan lett druse igjennom en sesong på fem-seks timer.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Påoker Bloodline Champions en del i det siste og koser meg der, men synes det mangler... noe... Får litt samme følelsen som når jeg geeker skikkelig over skytere som Unreal Tournament og slikt: Kampene er gøye, men etter hver runde så føles det så poengløst og repetivt. Samtidig vil jeg ikke ha unlocks i form av traits og teite hatter for det er jo nettop derfor jeg ennå hopper inni UT og slåssere i ny og ne. Jeg vet ikke.

Men jo, BLC, det er altså en DotA bare med wasd-kontroller og uten creeps, levels og item builds (altså ikke DotA i det hele tatt). Er det noen andre som spiller? Hadde vært artig å prøvd seg på en 2v2-turnering (der kan man vinne skins!) men jeg gidder ikke teame med raegefolk.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her er mine stats for Walking Dead episode 3!

Drepte jenta i gata i begynnelsen (41 %)
Forlot ikke Lily i skogen (58 %)
Slåss mot Kenny (55 %)
Skjøt ikke Duck (20 %)
Hjalp ikke Omid (42 %) fordi hu dama var en nyttigere alliert siden hun ikke var skada
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det var ikke særlig brutale valg med tanke på hva man har måtte velge tidligere.

Jeg drepte ikke gutten på loftet (24 %)
Jeg var rasjonell og ærlig mot Vernon (66 %)
Jeg tok med meg Clementine til Crawford (73 %)
Jeg lot Ben bli spist fordi han satte oss alle i fare for faen (32 %)
Jeg viste ikke hmhm til resten av gruppa. (19 %)

edit fordi det var en til skjerm:
Jeg dro alene for å redde Clementine. Kun 6 % valgte det.

Faen ass!!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg spiller også Walking Dead for første gang nå! Nettopp ferdig med første kapittel og ser disse statsa:


Jeg ljugde til Hershel med 36% andre (som var litt dumt da intensjonen var å svare ærlig)
Jeg reddet Shawn som 47% andre
Jeg støttet Larry over Kenny som 51% andre også gjorde
Jeg ga ikke Irene pistolen i likhet med 55% andre
Og jeg reddet Carley siden hun har pupper, et valg heldigvis 76% andre også gjorde